komputery z anielskim / qwerty
Syf jeśli nie ma się dostępu do GOLD Supportu, bo na Silver albo Bronze support na belgijskim numerze czasami trzeba poczekać nawet i 1h...misio pisze: Natomiast dzis sie dowiedzialem od informatyka ze Dell to syf i ze wiele firm przechodzi znowu na HP - tak jak to bylo kiedys w latach 90tych.
Ale przy laptopie z CompleteCare (jakaś epidemia zalewanai kawą/piwem/wodą laptopów) z NBD to po zgłoszeniu następnego dnia mam wymianę wnętrzności albo nowego laptopa....
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."
misio tu nie chodzi o ilość komputerów....
możesz mieć jeden .... możesz mieć 100000...
akurat duże firmy nie kupują GoldSupportu - bo 20% różnicy w cenie ma dla nich znaczenie... nie po to w końcu mają działy IT...
zresztą my też nie mamy GoldSupportu na laptopy (tylko na server hardware) - ale mamy obrotnego account managera... i nie dzwonię do supportu tylko wszystko forwarduje do niego...
możesz mieć jeden .... możesz mieć 100000...
akurat duże firmy nie kupują GoldSupportu - bo 20% różnicy w cenie ma dla nich znaczenie... nie po to w końcu mają działy IT...
zresztą my też nie mamy GoldSupportu na laptopy (tylko na server hardware) - ale mamy obrotnego account managera... i nie dzwonię do supportu tylko wszystko forwarduje do niego...
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."
dell w luksemburgu obsluguja nie tylko holendrzy. osobiscie korzystam z serwisu belgijskiego. ciekawe jest to, ze ten sam komp zlozony na stronie dell.lu i dell.be jest sporo tanszy w be.
po skonfigurowaniu sprzetu zapisujemy wynik i dzwonimy - zmieniamy klawiature czy co tam jeszcze chcemy, dpoytujemy sie o szczegoly, a na koncu prosimy o cene - zawsze dostaje jeszcze upust. w sumie nie ma zadnego porownania z konkurencja.
takze przy ewentualnych reklamacjach -szybko i bez problemu dostajemy druga klawiature (bo klawisz slabo dziala), czy dysk twardy.
ciekawostka dla patriotow - ostatni moj laptop przybyl skad? z lodzi!
po skonfigurowaniu sprzetu zapisujemy wynik i dzwonimy - zmieniamy klawiature czy co tam jeszcze chcemy, dpoytujemy sie o szczegoly, a na koncu prosimy o cene - zawsze dostaje jeszcze upust. w sumie nie ma zadnego porownania z konkurencja.
takze przy ewentualnych reklamacjach -szybko i bez problemu dostajemy druga klawiature (bo klawisz slabo dziala), czy dysk twardy.
ciekawostka dla patriotow - ostatni moj laptop przybyl skad? z lodzi!
U nas wszystkie sprzęty oprócz HIGH-END (Latitude d4xx, XPS, i server r9xx) sa już made in Poland...
co ciekawe delivery time jest z reguły 10 dni... z Limerick z IRL to średnio 21 dni... a tu i tu sa Polacy :P
Co do obsługi mamy account managera z Holandii ale gość siedzi w BE :P
co ciekawe delivery time jest z reguły 10 dni... z Limerick z IRL to średnio 21 dni... a tu i tu sa Polacy :P
Co do obsługi mamy account managera z Holandii ale gość siedzi w BE :P
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."