
druga część installation allowance
druga część installation allowance
Czy ktoś wie, czy odebranie drugiej części installation allowance (indemnité d'installation) powoduje utratę prawa do innych świadczeń - np. zwrotu kosztów przeprowadzki? Na logikę wydaje się, że tak, ale moje interpretacje Staff regulations zwykle różnią się od oficjalnych
, więc wolę spytać, jak to jest w praktyce

- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole
a zeserwis naliczajacy allowane'y dziala powoli wyjdzie na to ze z ktorejs pensji odbiora ci to, co cie nadprogramowo naliczyli.. 

===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
troche niepotrzebnie tu nastapilo pomieszanie pojec:
- installation allowance jest na zagospodarowanie, placone w dwoch ratach: na poczatku i po okresie probnym. Czy ta "instalacja" nastapila w pierwszy dzien po podjeciu pracy czy 9 miesiecy pozniej, nie gra zadnej roli
- daily allowance jest placone maksymalnie przez okreslony czas, inny dla singli inny dla zonatych, z ograniczeniem, ze najdluzej do momentu faktycznbej przeprowadzki. Czyli jesli ktos sobie znalazl z gory mieszkanie i przeprowadzil oficjalnie meble w pierwszym tygodniu po podjeciu pracy np., to nie dostanie w ogole daily allowance.
- zwrot kosztow przeprowadzki to jeszcze insza inszoc, Nalezy poprosic o min.l 2 kosztorysy, przedlozyc je najepiej PMO do zatwierdzenia i wtedy mozna sie przeprowadzac bez niespoadzianek, ze czegos nie zaplaca
- installation allowance jest na zagospodarowanie, placone w dwoch ratach: na poczatku i po okresie probnym. Czy ta "instalacja" nastapila w pierwszy dzien po podjeciu pracy czy 9 miesiecy pozniej, nie gra zadnej roli
- daily allowance jest placone maksymalnie przez okreslony czas, inny dla singli inny dla zonatych, z ograniczeniem, ze najdluzej do momentu faktycznbej przeprowadzki. Czyli jesli ktos sobie znalazl z gory mieszkanie i przeprowadzil oficjalnie meble w pierwszym tygodniu po podjeciu pracy np., to nie dostanie w ogole daily allowance.
- zwrot kosztow przeprowadzki to jeszcze insza inszoc, Nalezy poprosic o min.l 2 kosztorysy, przedlozyc je najepiej PMO do zatwierdzenia i wtedy mozna sie przeprowadzac bez niespoadzianek, ze czegos nie zaplaca
- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole
3 kosztorysy, PMO ZAWSZE wybiera ten najtańszy, faktura wystawiona na firmę z pozycją VAT "zw", a nie "0%"
a daily allowance w pelni nazywa się "daily subsistence allowance"
a daily allowance w pelni nazywa się "daily subsistence allowance"
===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
Kaju czy chodzi o to, że kosztorys może być przedstawiony przez firmę przeprowadzkową imiennie beneficjentowi usługi, ale faktura ma być wystawiona już na Komisję ? na jaką firmę powinna być wystawiona faktura ? trochę się pogubiłemkajapapaja pisze:faktura wystawiona na firmę z pozycją VAT "zw", a nie "0%"
pozdr.
Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie
[G.J.Gigol]

Juz sie przestalam tym zajmowac, ale o ile dobrze pamietam, i kosztorys, i faktura moze byc wystawiona na Ciebie, jezeli zaplacisz i wystapisz o zwrot. Jak to jest w przypadku, gdy chcesz, zeby bezposrednio Komisja zaplacila - nie wiem, ale chyba wlasnie na Komisje, i wtedy oczywiscie bez Vatu (zreszta bez Vatu chyba w obu przypadkach...)
- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole
1) kosztorysy są na ciebie
2) jezeli chcesz zeby Komisja placila - faktura na Komisję (PMO) z VATem "zw" (ew. 0% - ci z BUDG nie widzą różnicy)
3) jezeli ty placisz a chcesz zwrot kosztow od firmy - faktura na ciebie, VAT wtedy 22%, a firma zwraca ci calosc POD WARUNKIEM, ze wybrales tę firmę przeprowadzkową, na która zgodziła się Komisja, bo inaczej zwracają tylko do wysokości uzgodninej kwoty
2) jezeli chcesz zeby Komisja placila - faktura na Komisję (PMO) z VATem "zw" (ew. 0% - ci z BUDG nie widzą różnicy)
3) jezeli ty placisz a chcesz zwrot kosztow od firmy - faktura na ciebie, VAT wtedy 22%, a firma zwraca ci calosc POD WARUNKIEM, ze wybrales tę firmę przeprowadzkową, na która zgodziła się Komisja, bo inaczej zwracają tylko do wysokości uzgodninej kwoty
- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole
a mnie w zeszlym roku w sierpniu powiedzieli ze 3...
czyli co do Lux złagodzili wymagania...
czyli co do Lux złagodzili wymagania...

===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu