
najciekawsze jest 123d - 204KM
Pomyliłem się bo chodziło mi o 118d a nie o 318d

http://www.bmw.lu/lu/fr/newvehicles/1se ... rator.html
Obydwa sa piekne. Ten mniejszy silnik nie otrzymal jednak najlepszych notowan w prasie ze wzgledu na troche slabsze osiagi przy malych obrotach. Terzeba zaznaczyc, ze pozostal on niezmieniony od ponad roku, podczas gdy silnik 120d/320d zostal zmodyfikowany jesenia zeszlego roku i osiaga teraz o 14KM wiecej, czyli 177KM.gabrjel pisze:34KM więcej143KM vs 177KM
najciekawsze jest 123d - 204KM
Pomyliłem się bo chodziło mi o 118d a nie o 318d![]()
Wchodząc w taką klasę to już naprawdę wolę V6 3.o TDI + Chip - mam cieszę się i zabawa na całego 278KM/560Nm robi różniceMichalSos pisze:
Ja zdecydowanie preferuje ten silnik, choc marzeniem pozostaje 335d posiadajacy 286KM i 580Nm momentu obrotowego <rotfl>
Marcinie zgadzam się z Tobą w 100%... jak miałbym używać swojego auta jako typowo miejskie to na pełnym baku przejechałbym "zaledwie" 400km (80L)MaWi pisze: Panowie – po prostu trzeba sobie jednak ustalic jakies kryteria wyboru. A kryterium "samochod moich marzen" jest zawsze bardzo sluszna koncepcja, ale niestety nie zawsze sprawdza sie w zyciu...I tym optymistycznym akcentem...
Misio będę miał więcej czasu to może i się zajmę amerykanami, tzw Muscle Cars... ale mnie bardziej kręcą auta UTurbione...misio pisze:Gadacie o traktorach... nie ma tu kogos kto wie co to za frajda jechac benzyna??? ale nie taka turbo, ale taka co moc osiaga z pojemnosci?
Teorii spiskowych mam od liku i już się nie mogę doczekać kolejnej okazji, aby oznajmić światu jej istnienie, więc Szanowny Dyrektorze-Potworze do dziełaMaWi pisze:A tos mnie pan zdemaskowal, panie "non kotlet"! <mrgreen> Ciekawe do jakich wnioskow dojdziesz pan przy prezentacji kolejnego auta? Ze pokorne ciele dwie matki ssie? Bardzo sluszna koncepcja skadinandWiec, jako sie rzeklo – staj tjuned
Mnie to MTV - ważne że jeździczeczu pisze:P.S. Gabrjel - o wiesz może, co było pierwsze? kura czy jajko? a może Boże Narodzenie jest ważniejsze od Wielkanocy? Bo to chyba ta sama kategoria problemu - czy silnik benzynowy jest lepszy od diesla
Gadasz jak potluczony... tylko mi tu bez obrazy. Nie podskoczy. Gadanie. Polukaj na stajnie Audi chocazby... Podskoczy.gabrjel pisze:Misio będę miał więcej czasu to może i się zajmę amerykanami, tzw Muscle Cars... ale mnie bardziej kręcą auta UTurbione...misio pisze:Gadacie o traktorach... nie ma tu kogos kto wie co to za frajda jechac benzyna??? ale nie taka turbo, ale taka co moc osiaga z pojemnosci?
każdy ma to co lubi...a swoim traktorem żadna benzyna mi nie podskoczy z momentem obrotowym przy tej samej mocy... ja patrzę na moment a nie na KM....
Misiak!misio pisze: Gadasz jak potluczony... tylko mi tu bez obrazy. Nie podskoczy. Gadanie. Polukaj na stajnie Audi chocazby... Podskoczy.
Mowisz moment. Ok, ale fajnie ten moment osiagac wkrecajac silnik, bo inaczej go masz i nagle... nie masz
Sam mam dizla ale pozbywam sie traktora przy pierwszej lepszej okazjiTo byla pomylka...
Dziękujęmisio pisze:Ty to na bank masz jakies 20 no moze 22 lata...![]()
Misiek! praktyka to jedno teoria to drugie... mówisz o TT'etce lżejszej od mojego o prawie 500kg... ale tu byś się zdziwił bo "nie wystarczy" - akurat 2.0TFSI miałem okazję się spróbować - Turbo dziura w manualu zrobiła swoje...a w tej samej budzie... eh nie ma szansmisio pisze: 2.0T - 265 LUB
3.2 - 260 bez turbo.
Rozumiem że znasz mój przebieg momentu, charakterystykę skrzyni, i styl jazdy ?misio pisze: A ten moment to ci sie przydaje miedzy 4 a 6 biegiem jak chcesz przyspieszyc bez machania lewarem.