dokladnie zauwazam to samo od pewnego czasu,
wytlumaczeniem tego faktu jest to, ze Tele2, a w zasadzie to juz nie Tele2, tylko nowy wlasciciel Belgacom wprowadzil po cichu jednostronna modyfikacje regulaminu uslugi Tango Mobile ADSL.
w skrocie wyglada to tak, ze wg nowego regulaminu klient zobowiazuje sie do:
-niekorzystania z telefonii internetowej
-niekorzystania z P2P
-nieodtwarzania przekazu audio badz video
pozostaje jedynie mozliwosc
-wchodzenia na strony www
-sprawdzenia poczty
-korzystania z czatu
klient przyjmuje do wiadomosci ze nielimitowany internet oznacza obecnie max 30GB i max 4h ciaglego polaczenia do internetu
w przypadku nierespektowania nowego regulaminu Tele2 przyznaje sobie prawo do czesciowego ograniczenia klientowi dostepu do internetu przez zmniejszenie predkosci oraz do rozlaczania polaczenia, bez wczesniejszego informowania klienta
Jakby co nowy regulamin jest dostepny na ich stronie, o ile uda sie komus wejsc
Czy ktos jeszcze ma zludzenia co do jakosci tej uslugi ?