Kto ma internet w Tele2?

Dokąd na zakupy, kupno auta, komunikacja publiczna, lekarze, edukacja, banki, ubezpieczenia, telekomunikacja...
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Kto ma internet w Tele2?

Post autor: Tr0n »

Przyznac sie kto ma internet w Tele2?

Chcialbym potwierdzic objawy jakie u mnie ostatnio wystepuja. Od godziny 18-19 do 23-24 strony WWW praktycznie przestaja dzialac. Oczywiscie serwis twierdzi ze u nich "piknie gra i bucy" wiec to wina po mojej stronie :p, ale im oczywiscie nie wierze <mrgreen>

A sprawa o tyle jest istotna ze zastanawiam sie czy podpisac z nimi kolejna umowe po przeprowadzce czy pojsc grzecznie do P&T, bo do wyboru pozostaje jeszcze Eltrona na ktorej wszyscy psy wieszaja.
Pozdrawiam
Tr0n
Awatar użytkownika
man
Posty: 100
Rejestracja: 26-09-2006, 08:31
Lokalizacja: Roodt/Syre

Post autor: man »

Hej,
Wczoraj wlaczylem internet ok 21:30 i wszystko dzialalo bez problemu. Tyle tylko, ze ja mam intenet w Tele2, a linia telefoniczna nalezy do P&T. Modem mam skonfigurowany na Tele2, wiec usluge pobieram na pewno w Tele2.
Pozdr,
MaN
paulina
Posty: 67
Rejestracja: 15-06-2007, 17:41
Lokalizacja: luxembourg

Post autor: paulina »

A ja mam w tele 2 internet i musze przyznac ,ze rzeczywiscie w ostatnim czasie roznie to bywa.Po interwencji,jak wyzej pani powiedziala ze wszystko jest ok. i oczywiscie wszystko wrocilo na tydzien do normy (wrozka jaka czy co?).Ale tydzien minal i problemy wrocily .Dzisiaj o dziwo po jakims czasie udalo mi sie skonektowac ,ale jak bedzie jutro tez nie wiem? <bezradny> Tez zastanawiam sie nad zmiana operatora,tym bardziej ,ze staje sie to coraz bardziej uciazliwe.Mam telefon fix z PT i co do niego nie mam zastrzezen <telefon> , to moze internet z PT tez bedzie calkiem calkiem.
rennes
Posty: 28
Rejestracja: 28-12-2007, 12:15
Lokalizacja: Lux-Bonnevoie

Post autor: rennes »

dokladnie zauwazam to samo od pewnego czasu,

wytlumaczeniem tego faktu jest to, ze Tele2, a w zasadzie to juz nie Tele2, tylko nowy wlasciciel Belgacom wprowadzil po cichu jednostronna modyfikacje regulaminu uslugi Tango Mobile ADSL.

w skrocie wyglada to tak, ze wg nowego regulaminu klient zobowiazuje sie do:
-niekorzystania z telefonii internetowej
-niekorzystania z P2P
-nieodtwarzania przekazu audio badz video

pozostaje jedynie mozliwosc
-wchodzenia na strony www
-sprawdzenia poczty
-korzystania z czatu

klient przyjmuje do wiadomosci ze nielimitowany internet oznacza obecnie max 30GB i max 4h ciaglego polaczenia do internetu

w przypadku nierespektowania nowego regulaminu Tele2 przyznaje sobie prawo do czesciowego ograniczenia klientowi dostepu do internetu przez zmniejszenie predkosci oraz do rozlaczania polaczenia, bez wczesniejszego informowania klienta

Jakby co nowy regulamin jest dostepny na ich stronie, o ile uda sie komus wejsc ;)

Czy ktos jeszcze ma zludzenia co do jakosci tej uslugi ?
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Post autor: Tr0n »

Reasumując - Tele2 już dziękujemy. Mi pozostały właściwie dwa miesiące do końca umowy.
Tylko co potem Eltrona/P&T/LuxembourgOnline ? <roll>
Pozdrawiam
Tr0n
jacek p
Posty: 56
Rejestracja: 07-10-2007, 15:05
Lokalizacja: luxemburg

Post autor: jacek p »

rennes pisze:wytlumaczeniem tego faktu jest to, ze Tele2, a w zasadzie to juz nie Tele2, tylko nowy wlasciciel Belgacom wprowadzil po cichu jednostronna modyfikacje regulaminu uslugi Tango Mobile ADSL.
Witam!
W związku z powyższym mam pytanie, czy takie działanie może uzasadniać wypowiedzenie umowy przez klienta, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji? Chętnie podziękowalibyśmy już Tele2( podobne problemy z internetem), a do końca umowy zostało jeszcze 8 miesięcy. Pozdrawiam
zb567
Posty: 210
Rejestracja: 10-10-2006, 10:25
Lokalizacja: Wroclaw / Walfer

Post autor: zb567 »

Informacje na temat możliwości rozwiązania umowy z powodu zmiany ogólnych warunków umowy(OGW) (Conditions Generales) znajduje się w rzeczonym dokumencie, a dokładnie to w jego punkcie 3.20.

Rzeczony punkt stanowi, iż klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Post autor: Tr0n »

zb567 pisze:Informacje na temat możliwości rozwiązania umowy z powodu zmiany ogólnych warunków umowy(OGW) (Conditions Generales) znajduje się w rzeczonym dokumencie, a dokładnie to w jego punkcie 3.20.

Rzeczony punkt stanowi, iż klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
Podejrzewam ze rzeczony miesiac minal dawno <evil>. Ciekawe tylko ze pomimo rozmow z serwisem nie wspomnieli ani razu o zmienionym regulaminie, a u mnie czesto sciagaja sie jakies cyfrowe dobra, skype dzwoni, video leci z internetu - a przynajmniej tak bylo zanim zaczelo sie kaszanic. Teraz to sie ciesze jak poczte sie uda sciagnac i newsy przeczytac <evil>
Pozdrawiam
Tr0n
zb567
Posty: 210
Rejestracja: 10-10-2006, 10:25
Lokalizacja: Wroclaw / Walfer

Post autor: zb567 »

Dziwisz sie ze serwis Ci nie powiedzial - na co liczysz. Kto Ci powie o zmianach wprowadzonych na Twoje niekorzysc :-).
Awatar użytkownika
panda
Posty: 489
Rejestracja: 24-01-2007, 01:01
Lokalizacja: Warszawa/Sandweiler/Houwald/Schëtter

Post autor: panda »

zb567 pisze:klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
fakt, brak reakcji oznacza milczącą zgodę, ale sprawa "śmierdzi" ... wedle mojej wiedzy, nie wystarczy "upublicznic", należy dostarczyc informację użytkownikom, na piśmie, pocztą. 8)
Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie ;) [G.J.Gigol]
zb567
Posty: 210
Rejestracja: 10-10-2006, 10:25
Lokalizacja: Wroclaw / Walfer

Post autor: zb567 »

Ogolnie to masz racje, ale w tym konkretnym przypadku tak nie jest, gdyz ogolne warunki umowy stanowia, ze o ich zmianie klienci bede informowani albo pisemnie / indywidualnie, albo tez za pomoca publikacji na stronie internetowej operatora.

Co nie zmienia faktu, iz operator zeruje na tym ze lud tego nie czyta. Rozwiazaniem wydaje sie byc napisanie do niego i zazyczenie sobie explicite, aby o kazdych zmianach byc indywidualnie informowanym.
jacek p
Posty: 56
Rejestracja: 07-10-2007, 15:05
Lokalizacja: luxemburg

Post autor: jacek p »

Dzięki za wyjaśnienia. Czy taka sprawa nie kwalifikuje się czasem do rozpatrzenia przez rzecznika praw konsumenta czy urząd ochrony konsumenta. Jakieś podpowiedzi, jak to funkcjonuje w Luksie?
MaWi
Posty: 3662
Rejestracja: 18-09-2006, 16:41

Post autor: MaWi »

misio
Posty: 1969
Rejestracja: 26-09-2006, 18:09
Lokalizacja: Z Doliny

Post autor: misio »

Potwierdzam. Internet w Tele2 ostatnio ledwo zipie. Cos sie u nich porabalo - lekko mowiac.
MaWi
Posty: 3662
Rejestracja: 18-09-2006, 16:41

Post autor: MaWi »

misio pisze:Cos sie u nich porabalo - lekko mowiac.
Jak to co? Oslawiona belgijska jakosc uslug im dolega <mrgreen>
ODPOWIEDZ