Kupie auto cd. czyli o BMW 320 M3 słów więcej niż kilka
Moderator: LuxTeam
W żadnym z moich postów dotyczących tego tematu ani razu nie twierdziłem że nazwa modelu nie pochodzi od nadwozia.
Dyskusja nasza dotyczy jedynie tego co napisałeś powyżej w pierwszym zdaniu.
Czyli 320.
Tu zgodzę się z Tobą, ponieważ w wypadku M3 liczba 320 odnosi się jedynie do pojemności czyli w tym wypadku 3,2 l. W jaki wyposażone jest M3 o jakim pisałem od początku.
I jak słusznie napisałeś nie ma modelu M3 316 czy 318.
Dyskusja nasza dotyczy jedynie tego co napisałeś powyżej w pierwszym zdaniu.
Czyli 320.
Tu zgodzę się z Tobą, ponieważ w wypadku M3 liczba 320 odnosi się jedynie do pojemności czyli w tym wypadku 3,2 l. W jaki wyposażone jest M3 o jakim pisałem od początku.
I jak słusznie napisałeś nie ma modelu M3 316 czy 318.
Ostatnio zmieniony 25-05-2007, 01:44 przez Mas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 26-05-2007, 23:59
- Lokalizacja: Polska
@misio
Jak wiem źródła internetowe są dla ciebie mało wiarygodne, aczkolwiek podam ci jedno i na pewno nie można nazwać go niewiarygodnym.
Motorsport2000.de (link poniżej). Otwórz i poczytaj.
Strona poświęcona profesjonalnym sportom samochodowym, do tego niemiecka.
Jak myślisz czy Mullerowie wygrywali na M3/320 zaopatrzonych w naklejki z polskiej stacji benzynowej?
Nie sądzę.
Tylko ktoś pobieżnie znający temat może zareagować oburzeniem na M3/320.
W innym wypadku jak odróżniłbyś M3 z silnikiem 3,2 od M3 z silnikiem 4,3?
Mógłbym napisać więcej, ale po co?
Ktoś już to wyjaśnił wcześniej.
http://www.motorsport2000.de/news+4433+ ... Jahres.htm
Jak wiem źródła internetowe są dla ciebie mało wiarygodne, aczkolwiek podam ci jedno i na pewno nie można nazwać go niewiarygodnym.
Motorsport2000.de (link poniżej). Otwórz i poczytaj.
Strona poświęcona profesjonalnym sportom samochodowym, do tego niemiecka.
Jak myślisz czy Mullerowie wygrywali na M3/320 zaopatrzonych w naklejki z polskiej stacji benzynowej?
Nie sądzę.
Tylko ktoś pobieżnie znający temat może zareagować oburzeniem na M3/320.
W innym wypadku jak odróżniłbyś M3 z silnikiem 3,2 od M3 z silnikiem 4,3?
Mógłbym napisać więcej, ale po co?
Ktoś już to wyjaśnił wcześniej.
http://www.motorsport2000.de/news+4433+ ... Jahres.htm
A zauwazyles taki maly "szczegol" w tym art.??? Podam ci, bo mogles przeoczyc:
"BMW M3 bzw. 320"
To mowi samo za siebie.
BMW M3 ma TYLKO JEDNA oficjalna nazwe, wlasnie M3 lub dodaje sie kod wersji, ktory juz podawalem wczesniej.
A ja juz wczesniej powiedzialem, ze dla mnie to on moze jezdzci jakim tam chce BMW, moze to byc nawet i 316 M3 <roll> czy nawet M3 z silnikiem diesla <mrgreen>
"BMW M3 bzw. 320"
To mowi samo za siebie.
BMW M3 ma TYLKO JEDNA oficjalna nazwe, wlasnie M3 lub dodaje sie kod wersji, ktory juz podawalem wczesniej.
A ja juz wczesniej powiedzialem, ze dla mnie to on moze jezdzci jakim tam chce BMW, moze to byc nawet i 316 M3 <roll> czy nawet M3 z silnikiem diesla <mrgreen>
Nie Misio, nie mówi samo za siebie.
Poza skrótem powinieneś wczytać się w cały text i liste.
Bo idąc Twoim tropem można wywnioskować że prowadził 2 samochody na raz.
BTW. Dzięki Igor za linka
Tak czy inaczej z tego co dopiero teraz zauważyłem, ten temat ma największą "oglądalność", może warto założyć nową grupę ?
A i jeszcze jedna rzecz, Misio a jakie to felgi od B udało się Twojemu koledze wcisnąć do malucha?
A nawet jak mu się udało to jakie gumy na te felgi założył ? durexy ?
Poza skrótem powinieneś wczytać się w cały text i liste.
Bo idąc Twoim tropem można wywnioskować że prowadził 2 samochody na raz.
BTW. Dzięki Igor za linka
Tak czy inaczej z tego co dopiero teraz zauważyłem, ten temat ma największą "oglądalność", może warto założyć nową grupę ?
A i jeszcze jedna rzecz, Misio a jakie to felgi od B udało się Twojemu koledze wcisnąć do malucha?
A nawet jak mu się udało to jakie gumy na te felgi założył ? durexy ?
Juz wiem ze moje wtracanie sie w ten temat pewnie zle sie skonczy, a i tak nie jestem zadnym ekspertem od samochodow, ale... w Johannesburgu, miedzy mlodymi "professionals" jak inzynierzy, doktorzy, itd, BMW M3 jest to ich ulubiony symbol statusu, wiec kupe tego jezdzi - duzo wiecej niz tutaj w Europie.
Z tego co ja wiem z RPA to BMW M3 to BMW M3 i koniec, a "BMW 320 M3" (czego zgadzam sie z Misiem ze niema) jest to normalne BMW seria 3 silnik 2 litry z pakietem M3...
Z tego co ja wiem z RPA to BMW M3 to BMW M3 i koniec, a "BMW 320 M3" (czego zgadzam sie z Misiem ze niema) jest to normalne BMW seria 3 silnik 2 litry z pakietem M3...
Out of sorrow entire worlds have been built, out of longing great wonders have been willed.
Dla przykladu: aktualna wersja BMW M5 to 5 litrowy / 500 konny silnik..... i wydech, zawieszenie, siedzenia i pare innych zespolow bardzo sie roznia od typowego BMW 5XX, cokolowiek by te XX oznaczaly (aktualna BMW 523i to silnik 2,5l / 190KM). Roznica w cenie .... conajmniej 100%.
Podejrzewam, ze BMW 320 M lub BMW 320 M3, to nic innego niz standartowe auto serii 3 z silnikiem 2l, wzbogacone o "kit" lub "package" z kilkoma kosmetycznymi gadzetami, majacy go zblizyc z wygladu do "sportowego" M3.
........
W przeszlosci pracowalem nad siedzeniami do BMW: te przeznaczone do M3 byly kompletnie inne niz te dla calej, standartowej gamy BMW 3XX. Nawet ich producent byl inny.
Podejrzewam, ze BMW 320 M lub BMW 320 M3, to nic innego niz standartowe auto serii 3 z silnikiem 2l, wzbogacone o "kit" lub "package" z kilkoma kosmetycznymi gadzetami, majacy go zblizyc z wygladu do "sportowego" M3.
........
W przeszlosci pracowalem nad siedzeniami do BMW: te przeznaczone do M3 byly kompletnie inne niz te dla calej, standartowej gamy BMW 3XX. Nawet ich producent byl inny.