Przeprowadzka do Luxa, szukanie pracy, przeniesienie firmy..

Rozmowy o wszystkim, ale nigdy o niczym

Moderator: LuxTeam

INGA79

Przeprowadzka do Luxa, szukanie pracy, przeniesienie firmy..

Post autor: INGA79 »

Witam,
Zdecydowaliśmy się z mężem poszukać szczęścia w Luxemburgu (aktualnie mieszkamy w Polsce).
Dzięki licznym postom zamieszczonym na tym forum i informacji z przewodnika luksemburskiego, dowiedzieliśmy się już dużo na ten temat.

Mamy jednak jeszcze kilka pytań (może ktoś będzie umiał nam pomóc):

1. jakie mam szanse na znalezienie w miarę ciekawej pracy, skoro mam maitrise z francais langue etrangere (studia skończyłam na sorbonie w Paryżu), mam też uprawnienia pedagogiczne i 5 letni staż pracy jako nauczyciel j. francuskiego w PL. Porozumiewam się jako tako w języku angielskim (nie mam niestety żadnego dyplomu poświadczającego jego znajomość, bo jestem samoukiem). Mam też ukończony w PL kurs surdopedagogiki (uprawniający do pracy z osobami głuchymi, niedosłyszącymi). Gdzie szukać pracy?? Jakiej?? A co z instytucjami unijnymi - mogę tam spróbować, albo się ośmieszę... w końcu znam tylko j. francuski i to wszystko. Jestem gotowa podjąć też jakieś studia, jeśli by mi to mogło w czymś pomóc.

2. Prowadzimy z mężem w PL firmę zajmującą się sprzedażą okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Chcemy przenieść działalność do Luxa. Jak to zrobić? A może lepiej działać na ternie Luxa jako polska firma??

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Awatar użytkownika
stary

Post autor: stary »

INGA79 pisze:. Prowadzimy z mężem w PL firmę zajmującą się sprzedażą okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Chcemy przenieść działalność do Luxa
to stracicie ciężko zdobytych polskich klientów <lzawoku>
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,
.. toż to nie piwo !
Awatar użytkownika
danka44

Post autor: danka44 »

Sprobuj szukac pracy przez internet, bo teraz zacznie sie nabor do roznych szkol. Moze zacznij od
http://www.empf.lu/articles.php?lng=fr&pg=73