Internet Tele2 Tango Mobile ADSL

Dokąd na zakupy, kupno auta, komunikacja publiczna, lekarze, edukacja, banki, ubezpieczenia, telekomunikacja...
ergus
Posty: 58
Rejestracja: 19-05-2008, 09:19
Lokalizacja: Dębica

Internet Tele2 Tango Mobile ADSL

Post autor: ergus »

Witam,

W czerwcu 2008 zakupiłem Tele2Tango Mobile ADSL czyli taki mały biały bezprzewodowy modem do np. laptopa i dziś jest ostatni dzień gdy z niego korzystam wiec przekazuje moje spostrzeżenia:

Oferta bardzo fajna 18,40 / miesiąc (plus ew 5 euro /mc spłaty modemu) za Internet 7,2 MB jak się reklamują w rzeczywistości niestety około 3MB w każdym razie realnie download nie wiecej niż 200 KB/s przy serwerach prywatnych i 150 przy publicznych ale cóż co zrobic

Pierwsze kilka dni spędziłem na infolinii bo dostęp do Internetu był bardzo ograniczony i dopiero po interwencji techników zaczął chodzić prawidłowo.

Niestety jest on wrażliwy:
a) na pogodę
b) na godzinę użytkowania tzn czy jest to popołudnie gdy jest wielu użytkowników czy tez rano gdy śpią lub są w pracy.
c) na miejsce w którym się znajdujemy (ja sobie z tym poradziłem kupując 2x5metrowy przedłużacze USB 2.0 ekranowane i modem wylądował na oknie(w domu) może dziwne ale skuteczne).

Wedle reklamy jest to Internet nieograniczonego ściągania niestety nie zupełnie….

Po osiągnięciu downlaod 30GB w miesiącu prędkość Internetu zwalnia do max 30kb!! Jak się dowiedziałem zapisane jest to w „ogolnych warunkach świadczenia usług”

Ogólnie mimo tych niedociągnięć byłem zadowolony do czasu zimy…

Teraz Internet jest często rozłączany i trzeba się ponownie łączyć a to bardzo utrudnia dłuższe sesje typu bookowanie biletów lotniczych czy bankowości internetowej bo jak rozłączy to zabawę należy zacząć od nowa:/

Teraz zmieniłem na Tele2Tango COMPLET i w cenie 34,90 mam:
-Wliczony abonament telefonu stacjonarnego 18,40 i darmowe rozmowy na wszystkie stacjonarne
- przeniosłem numer z PT komorkowy i daja nieograniczone rozmowy w Tango
- Internet „kabelkiem” ADSL i router WIFI gratis za prędkość 4 Mb (nie jak w reklamie 2 MB) bez jakichkolwiek ograniczen.

Ze zmiana oferty nie było problemu Po prostu zmieniono abonament a i przy zwrocie modemu oddaja już zapłacone za niego pieniazki

Teraz jestem Zadowolony

Pozdrawiam Grzes
Tess
Posty: 20
Rejestracja: 13-11-2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tess »

A zdazyli Ci naprawic lacze w pierwsze bezplatne 15 minut, czy zaplaciles za kazde kolejne 18,90 EUR?

Ja bylam wstrzasnieta takim podejsciem - wlasciciel domu kupil modem (bo gwarantowal mi dostep do neta w umowie a sie okazalo ze nie dziala), przez niemal miesiac z niego nie korzystalam bo sobie panowie nie mogli poradzic z uruchomieniem - a jeszcze chcieli zeby im za to placic... Porazka....

Na swieta jak wrocilam do PL kolega wlozyl swoja SIM polska do tego modemu i wszystko poszlo, tylko SIM Lux nie chciala chodzic, a oni mi wiecznie powtarzali ze to wina mojego komputera... Dopiero jak im wytknelam ze polska karta dzialala, magicznie udalo im sie ustawic polaczenie w niecale 14 minut...
ergus
Posty: 58
Rejestracja: 19-05-2008, 09:19
Lokalizacja: Dębica

Post autor: ergus »

Tess pisze:A zdazyli Ci naprawic lacze w pierwsze bezplatne 15 minut, czy zaplaciles za kazde kolejne 18,90 EUR?

Ja bylam wstrzasnieta takim podejsciem - wlasciciel domu kupil modem (bo gwarantowal mi dostep do neta w umowie a sie okazalo ze nie dziala), przez niemal miesiac z niego nie korzystalam bo sobie panowie nie mogli poradzic z uruchomieniem - a jeszcze chcieli zeby im za to placic... Porazka....

Na swieta jak wrocilam do PL kolega wlozyl swoja SIM polska do tego modemu i wszystko poszlo, tylko SIM Lux nie chciala chodzic, a oni mi wiecznie powtarzali ze to wina mojego komputera... Dopiero jak im wytknelam ze polska karta dzialala, magicznie udalo im sie ustawic polaczenie w niecale 14 minut...
1. Problem: Brak polaczenia

Pierwsze problemy mialem odrazu po zakupie Nie udawalo sie polaczyc.
Z infolinia nie udalo mi sie dogadac wiec pojechalem do sprzedawcy i poprosilem o uruchomienie przy mnie i okazalo sie ze w systemie nie zostala ta karta aktywowana.

2. Problem: Problemy z laczeniem, wolny internet

Infolinia za ktoryms razem powiedziano ze zostanie sprawdzone przez technikow polaczenie i w ciagu 2 godnin powinno byc lepiej i rzeczywiscie

3. Problem: Strasznie wolny internet

Tym razem udalo mi sie okolo 5 telefonu na infolinie trafic kompetentnego pracownika ktory problem usunal natychmiast mowiac ze wlaczyl sie jakis automatyczny ogranicznik i on juz go resetuje

4. Problem: Strasznie wolny internet

Ponownie infolinia Tym razem zaproszony do serwisu w Bertrange.
Pierwsze 15 minut gratis, ale ze wytlumaczylem dokladnie o co chodzi dowiedzialem sie ze to jednak nie serwis tylko do obslugi klienta powinienem sie udac co uczynilem
Tam Pan wytlumaczyl ze tak poprostu jest w internecie bezprzewodowym i zaproponowal przejscie na kabel co zrobilem i problemy sie skonczyly.

Na koniec dodam ze faktycznie nie jest to wina komputera gdyz ja posiadam 3 komputery i modem testowalem na wszystkich a i 2 moje kolezanki go zakupily w innych czesciach Ksiestwa i maja dokladnie te same problemy

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ