Warto ?

Rozmowy o wszystkim, ale nigdy o niczym

Moderator: LuxTeam

piomay

Warto ?

Post autor: piomay »

Mieszkam w Polsce, Ale chce przyjechać do Lux, warto ?

Po tym jak Luxemburg otworzył rynek pracy dla Polaków usiedliśmy z żoną i po krótkiej dyskusji stwierdziliśmy `że o ile Anglia czy Irlandia nam zupełnie nie pasuje, do Luxemburga moglibysmy się przeprowadzić.

Nasza sytuacja:
Zona jest szefem HRu w sporej firmie francuskiej, Biegle posluguje sie zarowno francuskim jak i niemieckim. Chciala by znalezc prace w hotelarstwie (?) (skonczone studia, + dwa studia podyplomowe)

Ja jestem informatykiem, obsluguje informatycznie stacje benzynowe duzego koncernu w paliwowego, najlepiej by bylo jakbym znalazl prace w zawodzie ktory wykonuje od lat, Jednak zdaje sobie sprawe ze moze byc trudno (srednie wykrztalcenie, prawie zerowa znajomosc jezykow) Chetnie popracuje tak naprawde wszedzie, byleby poznac jezyk.

Mamy tez niespelna dwuletniego synka.

Dosc mamy dziadowania w Polsce, durnej sytuacji politycznej. Chcemy odpoczac od polityki i dwa razy w roku jezdzic na wakacje :) (nie ogladajac sie na to ze nas nie stac)

Warto? Znajdziemy prace? Gdzie szukac? Jak to jest z wynajeciem mieszkania? kontem? zameldowaniem?

Wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi

pozdrawiam i do zobaczenia (?)

Piotr M.
Awatar użytkownika
bamaza42

Post autor: bamaza42 »

piomay pisze:Chcemy odpoczac od polityki i dwa razy w roku jezdzic na wakacje
...hmmm...zycze szczescia z tymi wakacjami 2x w roku....no, chyba, ze w Polsce... :)
misio

Post autor: misio »

Dlaczego ma nie miec tych wakacji 2 razy w roku. Urlop = 25 dni, a jak sie zalapie do banku to ma 30 + swieta panstwowe.

Z jego opisu wynika, ze jak znajdzie prace to o pieniadze zbytnio nie bedzie sie musial martwic.
davit

Post autor: davit »

Witam
Tutaj znajduja sie stronki gdzie mozna rozgladnac sie za praca:
http://www.monster.lu/
http://rtl.lu/search/luxbazar/