Dzien dobry,
Zainteresowani motoryzacja Forumowicze domysla sie pewnie powodu dla ktorego zwracam sie z zapytaniem. Szukam warsztatu w Luxembourgu gdzie mozna byloby usunac na stale filtr DPF.
http://volkswagen.auto.com.pl/forum/vie ... hp?t=44426
z powazaniem,
canalia
Usuniecie filtra czastek stalych z Audi A6 quattro 2006
Re: Usuniecie filtra czastek stalych
Niesety filtry czastek stalych w dieslach sa zmora naszych czasow <evil>.
Warsztat moze i uda ci sie znalezc niewiem czy w Luxie. W PL juz predzej.
Pytanie co potem? Zastanow sie czy tewoj samochod przejdzie pozniej przeglad?
Poniżej zacytuje odpowiedź z innego forum motoryzacyjnego:
""Wymontowanie DPF-u oznacza zmianę parametrów technicznych samochodu - brak zgodności z homologacją ( tu: norma emisji spalin).
Czy przy przeglądzie technicznym samochód "przejdzie" - nie wiem ( zasadniczo nie powinien).
Natomiast podczas jazdy np. w Niemczech może ew. zostać zatrzymany dowód rejestracyjny ( bo bez DPF-u podczas mocnego przyspieszania dymić musi ).""
a tu ciekawe dywagacje nt. DPF vs ekologia
http://vwszrot.pl/index.php/archives/67
Warsztat moze i uda ci sie znalezc niewiem czy w Luxie. W PL juz predzej.
Pytanie co potem? Zastanow sie czy tewoj samochod przejdzie pozniej przeglad?
Poniżej zacytuje odpowiedź z innego forum motoryzacyjnego:
""Wymontowanie DPF-u oznacza zmianę parametrów technicznych samochodu - brak zgodności z homologacją ( tu: norma emisji spalin).
Czy przy przeglądzie technicznym samochód "przejdzie" - nie wiem ( zasadniczo nie powinien).
Natomiast podczas jazdy np. w Niemczech może ew. zostać zatrzymany dowód rejestracyjny ( bo bez DPF-u podczas mocnego przyspieszania dymić musi ).""
a tu ciekawe dywagacje nt. DPF vs ekologia
http://vwszrot.pl/index.php/archives/67
I TO ! HIRO HITO!
- John.Frost
- Posty: 10
- Rejestracja: 01-03-2007, 10:57
- Lokalizacja: Mersch/Pruszków
Polecam stronkę Pana Andrzeja Goduli, gdzie stiunigowałem swoje dwa auta z bardzo dobrym skutkiem, jestam także wszystko o DPF-ie. http://www.godula.pl/ Jeżdżę od czterech lat autem z DPF i naszczęście (odpukać) nie miałem z nim problemów.
Pozdrawiam,
Marcin
Pozdrawiam,
Marcin
A po co usuwać ?
I to jeszcze w A6 4F?
Jaki to silnik R4 czy V6 (quattro 2006r to pewnie V6 3.0 233KM, inne 225KM i 240KM)
Jak V6 to domniemam dedukcję problemów niekoniecznie związanych z DPF'em przez super specjalistę.
V6 bez DPF'a (2.7,3.0) - jedyny sensowny powód to chip-tunning (bo max 302KM i 600-620Nm).
Mam 3.0 i szukałem bez DPF/FAP'a aby zamiast 265-270KM móc mieć więcej.
BTW - znam co najmniej 3 sposoby aby pozbyć się zapalania trybu awaryjnego
PW a pomogę (posiadam też VCDS'a 10.6)
I to jeszcze w A6 4F?
Jaki to silnik R4 czy V6 (quattro 2006r to pewnie V6 3.0 233KM, inne 225KM i 240KM)
Jak V6 to domniemam dedukcję problemów niekoniecznie związanych z DPF'em przez super specjalistę.
V6 bez DPF'a (2.7,3.0) - jedyny sensowny powód to chip-tunning (bo max 302KM i 600-620Nm).
Mam 3.0 i szukałem bez DPF/FAP'a aby zamiast 265-270KM móc mieć więcej.
BTW - znam co najmniej 3 sposoby aby pozbyć się zapalania trybu awaryjnego
PW a pomogę (posiadam też VCDS'a 10.6)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."
W PL mozna wszytko
http://www.fap-dpf.pl/nasze-produkty.ht ... lto=prod17
i http://www.fap-dpf.pl/usuwanie-filtra-f ... oyota.html
http://www.fap-dpf.pl/nasze-produkty.ht ... lto=prod17
i http://www.fap-dpf.pl/usuwanie-filtra-f ... oyota.html
I TO ! HIRO HITO!