Smiesznie by bylo, jakby kormorany wygraly z Alpin3FullWypas5

To chyba pytanie do EU, dlaczego takie a nie inne 3 kategorie maja sie znalezc na etykiecie. Z tego co wiem, poczatkowo mialy byc na niej tylko oszczednosc paliwa i halas (dla EU wazne jest srodowisko/ekologia), dopiero pozniej dorzucono wet grip.jespere pisze:Te etykiety europarlamentu to ciekawa inicjatywa. Ciekawe, kto placi za badania opon?
Na etykietce widze kategorie: oszczednosc paliwa - ostatnia rzecz na ktora zwracam uwage, bo roznice wynosza ulamki litra, deszcz - wazne, i halas - mniej wazne.
A co ze sniegiem, lodem, zuzyciem (bardzo wazne)?
Czy okreslenie (light and heavy duty vehicle tyres - C1, C2 and C3 ) oznacza, ze zacytowana etykieta ma dotyczyc tylko opon do aut ciezarowych?
Czy ktorys z wymienionych przez Ciebie testow wygrala Debica, Matador, albo Kormoran - czyli marki, ktore nie placa za te testy?
oj jespere bzdury piszesz.... podawana przez ciebie regulacja jest regulacją Parlamentu (czyli przedstawicieli obywateli EU) i Rady (czyli przedstawicieli rządów krajów członkowskich) a nie Komisjimary_81 pisze:Prawde mowiac juz lepiej nie wiedziec, czym sie wlasciwie zajmuje Komisja Eu.