Zwrot fabrycznie uszkodzonej rzeczy do sklepy

Dokąd na zakupy, kupno auta, komunikacja publiczna, lekarze, edukacja, banki, ubezpieczenia, telekomunikacja...
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Zwrot fabrycznie uszkodzonej rzeczy do sklepy

Post autor: Tr0n »

czy ktoś orientuje się jak jest ze zwrotem zakupionej rzeczy do sklepu w przypadku gdy zakupiony towar ma wadę fabryczną? Nie chce wymieniać na inna sztukę bo się zraziłem do danego towaru, czy mogę zwrócić i zażądać zwrotu zapłaconej kwoty?
Pozdrawiam
Tr0n
albano1947
Posty: 722
Rejestracja: 28-09-2006, 15:26
Lokalizacja: Luxemburg/Zielona Gora

Post autor: albano1947 »

Jezeli masz bon zakupu i ta rzecz ma gwarancje albo ten fabryczny mankament jest juz zaraz po zakupie stwierdzony. Masz prawo przynajmiej do bonu na nowy towar bez feleru.. Jezeli sklep odmawia na to jest jeszcze rada w Biurze konsumacyjnym, oni maja specjalnie w tej materii pracujacych adwokatow .. Jezeli masz po dluzszym okresie uyzywania ale nie przkreczajcym trzech lat uzytku i mozesz to udowdnic, to mozna wyslac do Producenta.. Jak bedziesz mial szczescie to wysla Tobie calkiem nowy towar ..Pozdrawiam
Mistrz Niemiec z druzyna DSD 2012
Wielokrotny Mistrz Polski Belgii Włoch i Luxemburga
Dziesiąty w Rankingu światowym ITF Senior




Trenujemy w klubie tenisowym Bettemburg
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Post autor: Tr0n »

albano1947 pisze:Jezeli masz bon zakupu i ta rzecz ma gwarancje albo ten fabryczny mankament jest juz zaraz po zakupie stwierdzony.
3 dni po zakupie z czego 2 poszły na konsultację z producentem który stwierdził ze wada jest, ale ja nie chcę bonu na towar tylko zwrot pieniędzy - jutro pojadę i zobaczymy co zrobią
Pozdrawiam
Tr0n
albano1947
Posty: 722
Rejestracja: 28-09-2006, 15:26
Lokalizacja: Luxemburg/Zielona Gora

Post autor: albano1947 »

Jezeli bedziesz uparty to moze wygrasz. Jeszcze inna mozliwosc... list polecony ze zwrotnym adresem, z konkretnym zadaniem zwrotu pieniedzy .. Zawsze jest tak ze wszystko zalezy od zego feleru . Sklepy nieraz w to wierza, ze juz niechcesz tej rzeczy, bo sie Tobie przejadla .. :)
Mistrz Niemiec z druzyna DSD 2012
Wielokrotny Mistrz Polski Belgii Włoch i Luxemburga
Dziesiąty w Rankingu światowym ITF Senior




Trenujemy w klubie tenisowym Bettemburg
Awatar użytkownika
Tr0n
Posty: 226
Rejestracja: 02-10-2006, 12:19
Lokalizacja: Fentange

Post autor: Tr0n »

albano1947 pisze:Jezeli bedziesz uparty to moze wygrasz. Jeszcze inna mozliwosc... list polecony ze zwrotnym adresem, z konkretnym zadaniem zwrotu pieniedzy .. Zawsze jest tak ze wszystko zalezy od zego feleru . Sklepy nieraz w to wierza, ze juz niechcesz tej rzeczy, bo sie Tobie przejadla .. :)
Jeśli kupuję np kamerę i ona ma walnięty mechanizm i np masz przez cały ekran jakieś pasy i producent stwierdza, że jest to wada fabryczna i należy zwrócić towar to podstawa do reklamacji jest, tyle że ja nie chcę już takiej kamery bo się zraziłem do marki i nie mam zaufania do jakości ich produktów, a sklep nie ma nic innego co by mnie interesowało.
Pozdrawiam
Tr0n
albano1947
Posty: 722
Rejestracja: 28-09-2006, 15:26
Lokalizacja: Luxemburg/Zielona Gora

Post autor: albano1947 »

Walniety mechanizm nie musi byc fabrycznym mankamentem. Walniety jest walniety . Z mechanizmami jest tak Czy to jest feler fabryczny to musi byc wiecej podobynych mankamentow. Naprzyklad cala seria tego aparatu z tego dnia miesiaca czy z takim numerem produkcji. Dlatego nie wolno myliic jednego aparatu z fabrycznym felerem. Naprzyklad musi byc publicznie podane prez Twoja firme ze taki i taki feler wystepuje w takiej i takiej marce.. Mysle ze tutaj mam racje..
Wiec w Twoim wypadku chodzi o usterke mechanizmu.

Jak udowdnisz ze te dziwne pasy wystepuja w wiecej jak tylko Twoim aparacie... to ok .. Pozdrawiam
Mistrz Niemiec z druzyna DSD 2012
Wielokrotny Mistrz Polski Belgii Włoch i Luxemburga
Dziesiąty w Rankingu światowym ITF Senior




Trenujemy w klubie tenisowym Bettemburg
Awatar użytkownika
danka44
Posty: 968
Rejestracja: 26-09-2006, 08:53
Lokalizacja: Junglinster

Post autor: danka44 »

Pewnie co sklep to obyczaj, ale kiedys w Auchan kupiłam część komputerową (jakiś zestaw do podłączenia wi-fi), która mi nie pasowała, co okazało się dopiero po rozpakowaniu i próbie. Poszłam do działu reklamacji i powiedziałam niewinnie, że się pomyliłam i ta część nie jest mi potrzebna, na co pan przyjął to razem ze strzępami po opakowaniu i bez pytania oddał pieniądze.
Danka
ODPOWIEDZ