Smiesznie by bylo, jakby kormorany wygraly z Alpin3FullWypas5
Bliski koniec złotej luksemburskiej jesieni
To chyba pytanie do EU, dlaczego takie a nie inne 3 kategorie maja sie znalezc na etykiecie. Z tego co wiem, poczatkowo mialy byc na niej tylko oszczednosc paliwa i halas (dla EU wazne jest srodowisko/ekologia), dopiero pozniej dorzucono wet grip.jespere pisze:Te etykiety europarlamentu to ciekawa inicjatywa. Ciekawe, kto placi za badania opon?
Na etykietce widze kategorie: oszczednosc paliwa - ostatnia rzecz na ktora zwracam uwage, bo roznice wynosza ulamki litra, deszcz - wazne, i halas - mniej wazne.
A co ze sniegiem, lodem, zuzyciem (bardzo wazne)?
Czy okreslenie (light and heavy duty vehicle tyres - C1, C2 and C3 ) oznacza, ze zacytowana etykieta ma dotyczyc tylko opon do aut ciezarowych?
Czy ktorys z wymienionych przez Ciebie testow wygrala Debica, Matador, albo Kormoran - czyli marki, ktore nie placa za te testy?
Etykieta bedzie sie znajdowac tez na oponach do smaochodow osobowych: http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 005_en.htm i (a tutaj definicje C1, C2, C3 http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 316:EN:NOT ).
Co do testow, to ostatnio widzialam test opon calorocznych w rozmiarze bodajze 195/65R15 wlasnie z ADACa, w ktorym na drugim miejscu zaraz po markach Goodyear i Hankook znalazla sie Sava, czyli slowenska marka z segmentu budget.
Fajne, przeczytalem cale. Dawno nie czytalem takiego steku glupot...
Najbardziej podoba mi sie:
"Wniosek nie ma wpływu finansowego na budżet Wspólnoty"
To nieprawda, bo wprowadzenie takich zaostrzen w konstrukcji pojazdow, zwlaszcza ciezarowych spowoduje, ze te samochody beda drozsze (wieksze podatki od sprzedazy aut), opony beda drozsze (znow zysk w podatkach), zdrozeje tez wszystko co jest przewozone tymi samochodami (znow wieksze podatki)
Wiec Wspolnota zyska!
A zaplaci Pan, Pani, Spoleczenstwo...
Prawde mowiac juz lepiej nie wiedziec, czym sie wlasciwie zajmuje Komisja Eu.
Najbardziej podoba mi sie:
"Wniosek nie ma wpływu finansowego na budżet Wspólnoty"
To nieprawda, bo wprowadzenie takich zaostrzen w konstrukcji pojazdow, zwlaszcza ciezarowych spowoduje, ze te samochody beda drozsze (wieksze podatki od sprzedazy aut), opony beda drozsze (znow zysk w podatkach), zdrozeje tez wszystko co jest przewozone tymi samochodami (znow wieksze podatki)
Wiec Wspolnota zyska!
A zaplaci Pan, Pani, Spoleczenstwo...
Prawde mowiac juz lepiej nie wiedziec, czym sie wlasciwie zajmuje Komisja Eu.
- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole
oj jespere bzdury piszesz.... podawana przez ciebie regulacja jest regulacją Parlamentu (czyli przedstawicieli obywateli EU) i Rady (czyli przedstawicieli rządów krajów członkowskich) a nie Komisjimary_81 pisze:Prawde mowiac juz lepiej nie wiedziec, czym sie wlasciwie zajmuje Komisja Eu.
===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
- kajapapaja
- Posty: 1875
- Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
- Lokalizacja: Opole