Nabyliśmy nowe auto w Lux, zarejestrowaliśmy je, teraz walczymy (można by rzec) z ubezpieczycielem, a konkretnie z przysługującymi mężowi zniżkami.

Pobraliśmy zaświadczenie od powszedniego ubezpieczyciela w PL, ale dla tutejszego agenta owe zaświadczenie jest jakby... niekompletne, brakuje szczegółowych danych dotyczących... no właśnie samych zniżek, ( w zaświadczeniu są informacje dot. okresu ubezpieczenia danych pojazdów, tabela określająca liczbę wypadków, która jest pusta bo mąż nie miał wypadków, poza tym, nr polisy, data wystawienia i dane męża, a w Lux chcą czarno na białym wpis o wysokości zniżek i zaświadczeniu, że wypadków nie było)
dzwoniliśmy do polskiego ubezpieczyciela, ale ten tłumaczy nam , że innego zaświadczenia nie wystawi, bo takie które już mamy jest zgodne( z jakimiś tam) standardami unijnymi i innego nam nie wystawią. <bezradny> i dodali, że nie tylko my mamy z tym "problem"
Dla agenta w Lux to tak jak by zniżki się nie należały ( dodam, że ubezpieczyciel w Lux: Foyer) <beczy>
Oczywiście rozumiem, że można by zacząć od tzw. stawki zero
ale skoro od 10 lat płaciliśmy na te zniżki w PL (i niby jakieś zniżki są) a tu mamy zacząć znów od nowa.... to może by spróbować z innym ubezpieczycielem?
Czy ktoś miał tego typu problem?
Jakieś rady?
Proszę o jakiekolwiek odpowiedzi....

Pozdrawiam