Strona 2 z 2
: 03-09-2008, 22:37
autor: digilante
j23 - Dell robi to. Zamawiasz online, i potem natychmiast dwonisz i oni recznie zmieniaja typ klawiatury lub jezyk Windows. Kilka razy juz to robilismy.
: 05-09-2008, 20:30
autor: Fryzka
dzięki za info!
: 05-09-2008, 20:34
autor: misio
Sluchajcie, ja o Dell'u zawsze mialem dobre zdanie i nadal mam.
Natomiast dzis sie dowiedzialem od informatyka ze Dell to syf i ze wiele firm przechodzi znowu na HP - tak jak to bylo kiedys w latach 90tych.
Jak mowilem, co informatyk to opinia
: 05-09-2008, 20:39
autor: Fryzka
a moja firma stoi na IBMie
racja.... co spec to opinia.... ciekawe czy się zgodzicie, że matryca IMBa jest świetna
: 05-09-2008, 20:44
autor: misio
Mialem i Compaqa (kiedys) i Della i HP i Toshibe i jakis no name zlozony w PL i cos tam jeszcze czego nazwy nie pamietam - kazdy byl ok.
A jesli chodzi o stacjonarne to najlepszy chyba jednak jest zlozony na zamowienie - jesli sie ktos zna oczywiscie.
: 05-09-2008, 22:07
autor: bamaza42
Fryzka pisze:a moja firma stoi na IMBie
Ja sie nie znam, ale chyba IBM, a nie IMB.... ?....
: 07-09-2008, 17:05
autor: Fryzka
cóż za drobiazgowość.... oczywiście, że IBM..... literówka
poprawiłam, żeby oczy nie bolały :P
: 08-09-2008, 12:40
autor: gabrjel
misio pisze:
Natomiast dzis sie dowiedzialem od informatyka ze Dell to syf i ze wiele firm przechodzi znowu na HP - tak jak to bylo kiedys w latach 90tych.
Syf jeśli nie ma się dostępu do GOLD Supportu, bo na Silver albo Bronze support na belgijskim numerze czasami trzeba poczekać nawet i 1h...
Ale przy laptopie z CompleteCare (jakaś epidemia zalewanai kawą/piwem/wodą laptopów) z NBD to po zgłoszeniu następnego dnia mam wymianę wnętrzności albo nowego laptopa....
: 08-09-2008, 21:47
autor: misio
Wiesz co, sadze ze maja dostep do Gold supportu, bo maja kilkadziesiat tysiecy komputerow globalnie
: 08-09-2008, 22:08
autor: gabrjel
misio tu nie chodzi o ilość komputerów....
możesz mieć jeden .... możesz mieć 100000...
akurat duże firmy nie kupują GoldSupportu - bo 20% różnicy w cenie ma dla nich znaczenie... nie po to w końcu mają działy IT...
zresztą my też nie mamy GoldSupportu na laptopy (tylko na server hardware) - ale mamy obrotnego account managera... i nie dzwonię do supportu tylko wszystko forwarduje do niego...
: 08-09-2008, 22:12
autor: jespere
dell w luksemburgu obsluguja nie tylko holendrzy. osobiscie korzystam z serwisu belgijskiego. ciekawe jest to, ze ten sam komp zlozony na stronie dell.lu i dell.be jest sporo tanszy w be.
po skonfigurowaniu sprzetu zapisujemy wynik i dzwonimy - zmieniamy klawiature czy co tam jeszcze chcemy, dpoytujemy sie o szczegoly, a na koncu prosimy o cene - zawsze dostaje jeszcze upust. w sumie nie ma zadnego porownania z konkurencja.
takze przy ewentualnych reklamacjach -szybko i bez problemu dostajemy druga klawiature (bo klawisz slabo dziala), czy dysk twardy.
ciekawostka dla patriotow - ostatni moj laptop przybyl skad? z lodzi!
: 08-09-2008, 22:19
autor: gabrjel
U nas wszystkie sprzęty oprócz HIGH-END (Latitude d4xx, XPS, i server r9xx) sa już made in Poland...
co ciekawe delivery time jest z reguły 10 dni... z Limerick z IRL to średnio 21 dni... a tu i tu sa Polacy :P
Co do obsługi mamy account managera z Holandii ale gość siedzi w BE :P
: 08-09-2008, 22:25
autor: misio
Dobra
pewnie masz racje.
A tak a propos to dzis dostalem fajnego HP'ka. Smiga jak wariat no i mam 2 monitory <rotfl>