carol12 pisze:Dziekuje za posty - sprawa wydaje sie jasna. Najpierw PT musi położyć swój kabel a dopiero później można się zastanawiać czy inny dostawca proponuję tańsze rozwiązania dotyczące usług.
Niekoniecznie.
Np coditel nie wymaga lini telefonicznej bo wszystko ( tef, tv, internet idzie przez kabel coditla). Inna sprawa ile moze kosztowac podciagniecie kabla coditela do domu na wsi.
Bron boze nie reklamuje coditela ( co jakis czas maja przerwe techniczna kiedy nic nie dziala - ok 1h na 2 mce) ale jest to rozwiazanie antymonopolowe.
bamaza42 pisze:To ja nie wiem, jak wy macie TELE2 - musze sie do nich udac i jeszcze raz przepytac....jak kiedys pytalam o oferte, jaka mi regularnie przesylaja, to mi zawsze mowili, ze musze miec linie P&T,. a umowa z P&T, to abonament i rachunki....ja juz nic nie rozumiem....
Bo to jest tak. Linie telefoniczna zaklada PT i tylko PT. Oni klada kabel itp. Placisz im za to x Euro i na tym sie konczy, no chyba ze oni beda dostawca uslugi.
Jesli wybierasz np Tele2 to podpisujesz umowe z nimi i od tej pory oni wysylaja ci faktury i tylko oni.
My w zyciu zadnej faktury PT nie placilismy i nie widzielismy na oczy.
PT zdaje sie przyznaje tez numer telefoniczny.
Idz do Tele2 i zapytaj sie. Mozesz tez na Hamiliusa do Telebutiku isc i sie dowiedziec jak to wyglada od strony PT.
U mnie jest linia telefoniczna P&T, z ktorej korzystala wlascicielka mieszkania poprzednio. Jedynie numeru nie mam - ale jak to - P&T daje numer za darmo?....
Pojde raz jeszcze do Tele2, bo sie obawiam, ze jak pojde do P&T, to oni oczywiscie beda chcieli mi sprzedac abonament, ktorego nie potrzebuje....