Dzien dobry,
Jest niestety potrzeba wymiany pompy paliwowej w aucie - Audi A6 (2006). Czy jest w Luxembourgu miejsce ktore moglibyscie polecic? Cale przedsiewziecie w Audi kosztuje prawie €3,000? Pompa €1,000. Czy zna ktos moze miejsce gdzie mozna byloby kupic czesci zamiennne ale niekoniecznie oryginalne i jakis "garaż" gdzie mozna byloby to wymienic za jakas w miare normalna cene?
pozdrowienia dla Wszystkich
Audi A6 pompa paliwowa
Pompa Paliwowa czy Pompa Listwy CommonRail ?
Bo pierwsze to sprawa bajecznie prosta i max 1h roboty i z reguły problem z kabelkami na kołysce.
Jeśli drugie to zależy od silnika.... BMK BHM czy wyższy (224, 233, 240, 245KM), ale z pewnością nie 3000€ - polecam o robociznę zapytać się w Niemczech....
Za 3000€ to wymienia się rozrząd wymagający wyjęcie połowy auta (silnik, skrzynia, wał, quattro ....)
Bo pierwsze to sprawa bajecznie prosta i max 1h roboty i z reguły problem z kabelkami na kołysce.
Jeśli drugie to zależy od silnika.... BMK BHM czy wyższy (224, 233, 240, 245KM), ale z pewnością nie 3000€ - polecam o robociznę zapytać się w Niemczech....
Za 3000€ to wymienia się rozrząd wymagający wyjęcie połowy auta (silnik, skrzynia, wał, quattro ....)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 02-08-2008, 11:57
- Lokalizacja: Trojmiasto Luxembourg
pompę się naprawia niewielkim kosztem
trzeba wysłać do Tucholi w Polsce -dzień po dostarczeniu naprawiona zostanie wysłana z powrotem/myślę że całkowity koszt nie przekroczy 400 euro z wysłaniem/http://www.dzierzyk.tuchola.pl/+montaż i demontaż u mechanika
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 02-08-2008, 11:57
- Lokalizacja: Trojmiasto Luxembourg
wymiana rozrządu chyba 300 a nie 3000 euro?
jeśli tak będę wymieniał za 1000 okazyjnie bez demolki auta
Re: wymiana rozrządu chyba 300 a nie 3000 euro?
Jak chcesz koledze wymienić to ciekawe czy masz VCDS, wartości dostrojenia ciśnień na wtryskach i wiedzę jak skalibrować pompę po ponownym montażu... nie wspominając już o kalibracji parametrów mieszanki czy powrotu na listwie....Knera Jacek pisze:jeśli tak będę wymieniał za 1000 okazyjnie bez demolki auta
Jeśli nie - to następnym etapem wymiany będzie
1. DPF lub katalizator albo obydwa
2. Dziury w cylindrach przy spalaniu stukowym (o ile silnik nie będzie się chronił trybem awaryjnym)
3. I zatarta turbina po przekroczeniu dopuszczalnym temperatur....
Powodzenia
p.s.
Mam takie samo auto od 7 lat. To komputer na kółkach. Do niego trzeba z wiedzą mechaniczną i elektroniczną a nie młotkiem i dłutem...
Jak się kupuje auto warte u dealera minimum 65000€ - to trzeba się pogodzić z tym że koszt serwisu to 578€ co 25000-30000km (lub 980€ przy dużej wymianie)
I nie ma zmiłuj bo w silniku 8,7L dobrego oleju (czujniki!) i wymiana 7 filtrów - w tym 2 paliwowych.
Polecam Audi Irrel (DE) - konkretni i rzeczowi, z w miarę normalnymi cenami...
Aha Swoje Audi (3.0TDi q, Automat, Limuzyna) chce sprzedać za 9000€ (212000km) - na polskich blachach. I nie ma żadnych usterek (bo nie naprawiam u żadnych domorosłych garażowców).
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."