Moi drodzy, czy ktos moglby mnie wspomoc informacja, jak odnalezc rzecznika praw konsumenta w Luksemburgu? Mam problem z firma Luxembourg Online, ktora od kilku miesiecy nie dostarcza mi swoich uslug, a mimo wielu interwencji wymaga placenia za nie oraz za 3 miesieczny okres wypowiedzenia. Chcialabym sie dowiedziec, czy jest to zgodne z prawem i czy musze uregulowac naleznosc w przypadku, gdy firma nie wywiazuje sie ze swoich zobowiazan ( w koncu warunki umowy dotycza obu stron).
Dziekuje z gory!
Gosia
Rzecznik Praw Konsumenta
Moderator: LuxTeam
rzecznika praw konsumentow nie ma ale jest za to stowarzyszenie zajmujace sie obrona interesow konsumentow: ULC
http://www.ulc.lu/
http://www.ulc.lu/
Ja również jestem po przejściach z firmą LOL. Dałem im prawo automatycznego obciążania rachunki i to był błąd. Pewnego dnia zauważyłem, że obciążyli mnie 70eur, oczywiście nie informując o tym. Jak się dowiedziałem, było to za podwójne wystawienie zamówienia usługi. Pan, który przyjmował zlecenie instalacji musiał kliknąć 2x i to kosztowało 70eur. Paranoja jakaś. Napisałem reklamację i oczywiście zero odzewu. Poza tym jakość usług jest bardzo kiepska. Bardzo często zrywa połączenie. Zamierzam również wybrać się do ULC.