Masz racje, a ja pamietam jak to tlumaczono mi sie oplaca sie jechac pociagem do Brukseli, zeby miec tanszy lot o jakies 30-40 Euro... (ryzyko niedojechania oczywiscie sie nie liczy )Martin.Lux pisze:Luxair był chętny na zrobienie (czy raczej reaktywację) połączenia do Warszawy trzy razy w tygodniu, ale wycofał się na rzecz Pragi (która startuje od końca marca), bo Czesi przekonali ich że tam będzie więcej chętnych do podróżowania.
Swoją drogą czy byliby chętni do latania do Warszawy w miarę często jeśli bilet w obie strony kosztowałby 169 EUR w Primo? Wydaje mi się, że dopóki są tańsze loty z Charleroi i Kolonii chętnych raczej trudno będzie znaleźć.
petycja do Luxair :)
Moderator: LuxTeam
Ja mimo wszystko prferuje autko ale pewnie nieraz bym sie skusił na taki lot bo cena 169 euro w obie strony nie jest porażajaca jednak dla całej rodziny to juz 169 x 4 = 676 <mrgreen> . Autkiem tam i z powrotem to tylko 100 i bagaznik wiekszy <mrgreen> .
A tak swoja drogą co do połaczeń lotniczych z Luksemburgiem to może tak zrobic ankiete jakie miasto w Polsce preferujemy ?
A tak swoja drogą co do połaczeń lotniczych z Luksemburgiem to może tak zrobic ankiete jakie miasto w Polsce preferujemy ?
Masz Smarta w wersji Diesel?piastdp pisze:Ja mimo wszystko prferuje autko ale pewnie nieraz bym sie skusił na taki lot bo cena 169 euro w obie strony nie jest porażajaca jednak dla całej rodziny to juz 169 x 4 = 676 <mrgreen> . Autkiem tam i z powrotem to tylko 100 i bagaznik wiekszy <mrgreen> .
A tak swoja drogą co do połaczeń lotniczych z Luksemburgiem to może tak zrobic ankiete jakie miasto w Polsce preferujemy ?
Nie wiem jak Twoje autko ale moja Skoda spala srednio 6/100 przy jezdzie do Polski i robiac tam i z powrotem te 2000 km mieszcze sie w tych 100 euro z małym hakiemmisio pisze:Masz Smarta w wersji Diesel?piastdp pisze:Ja mimo wszystko prferuje autko ale pewnie nieraz bym sie skusił na taki lot bo cena 169 euro w obie strony nie jest porażajaca jednak dla całej rodziny to juz 169 x 4 = 676 <mrgreen> . Autkiem tam i z powrotem to tylko 100 i bagaznik wiekszy <mrgreen> .
A tak swoja drogą co do połaczeń lotniczych z Luksemburgiem to może tak zrobic ankiete jakie miasto w Polsce preferujemy ?
- aleksandra12b
- Posty: 112
- Rejestracja: 27-12-2007, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś ma jakiś kontakt to Luxair?
Ja nie żartuję, wyślemy i już... może akurat?
Może jeszcze się w naszej Ambasadzie / Konsulacie podpytać...
Może wystarczyłoby zebrać pokaźną ilość emaili od zainteresowanych, z nieoficjalną deklaracją ile razy w roku i dokąd będą lecieć i zobaczymy?
Co o tym myślicie?
Ja nie żartuję, wyślemy i już... może akurat?
Może jeszcze się w naszej Ambasadzie / Konsulacie podpytać...
Może wystarczyłoby zebrać pokaźną ilość emaili od zainteresowanych, z nieoficjalną deklaracją ile razy w roku i dokąd będą lecieć i zobaczymy?
Co o tym myślicie?
Akurat do stracenia nie mamy nic, wiec mozna sprobowac...Nalezaloby im przypomniec o zniesieniu polaczenia z Hahn. Policzylam, ze w moim polskim wydziale w pracy na ok. 30 osob 4 lataja co najmniej raz w miesiacu do Wawy, a 6-7 tak 4-5 razy w roku.
http://www.luxair.lu/cms/luxair.php?p=EN,390,49,,1,
http://www.luxair.lu/cms/luxair.php?p=EN,390,49,,1,
Ja tylko wtrącę, że jak Luxair latał do Warszawy, to obiecywał bilety za ok. 150 euro. A oni przegrali konkurencję z Wizzairem, bo bilety w rzeczywistości były dużo droższe (przynajmniej 300 euro, co przy kilkuosobowej rodzinie robi dużą różnicę). Jak ktoś miał dużo szczęścia, to kupił ten tańszy bilet, ale ja kilkakrotnie sprawdzałam ceny przy okazji podróży do Warszawy i jakoś tych tanich biletów nigdy nie można było dostać. I to by było na tyle.misio pisze:Masz racje, a ja pamietam jak to tlumaczono mi sie oplaca sie jechac pociagem do Brukseli, zeby miec tanszy lot o jakies 30-40 Euro... (ryzyko niedojechania oczywiscie sie nie liczy
A ten hak to ile? Drugie tyle?piastdp pisze:Nie wiem jak Twoje autko ale moja Skoda spala srednio 6/100 przy jezdzie do Polski i robiac tam i z powrotem te 2000 km mieszcze sie w tych 100 euro z małym hakiemmisio pisze:Masz Smarta w wersji Diesel?piastdp pisze:Ja mimo wszystko prferuje autko ale pewnie nieraz bym sie skusił na taki lot bo cena 169 euro w obie strony nie jest porażajaca jednak dla całej rodziny to juz 169 x 4 = 676 <mrgreen> . Autkiem tam i z powrotem to tylko 100 i bagaznik wiekszy <mrgreen> .
A tak swoja drogą co do połaczeń lotniczych z Luksemburgiem to może tak zrobic ankiete jakie miasto w Polsce preferujemy ?
Dziwna ta rozmowa o tym LuxAirze tutaj. Nawet jak uruchomia to wiekszosc z was nie bedze latac, bo jak juz napisano, 676 Euro dla rodziny to duzo.
misio, musze Cie zmartwic, moje autko spala nawet ponizej 6/100 podczas podrozy do PL, a wiec tez okolo 100 -150 wychodzi (ja dluzej przez Polske jade)....czyli max 75 eur na osobe... poki co mam alternatywe Ryanair, ale zdarza sie, ze nie udaje mi sie kupic ponizej tej ceny, no a do tego trzeba jeszcze doliczyc dojazd, parking (no, nie ch nawet bedzie ten po 3eur/dobe, to przy 10 dniach i tak dodatkowe 30 eur)... Tak wiec, jak jest promocja za 2 centy, to jest super, ale jak nie ma- to roznie moze byc. Ale na szczescie moje autko nie jest zarloczne... )
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 20-02-2007, 17:57
- Lokalizacja: Lux
mi wychodzi 250eur w jedna strone, wiec kazdy bilet Luxaira ponizej BEP'u wchodzi w rachube.bamaza42 pisze:misio, musze Cie zmartwic, moje autko spala nawet ponizej 6/100 podczas podrozy do PL, a wiec tez okolo 100 -150 wychodzi (ja dluzej przez Polske jade)....czyli max 75 eur na osobe... poki co mam alternatywe Ryanair, ale zdarza sie, ze nie udaje mi sie kupic ponizej tej ceny, no a do tego trzeba jeszcze doliczyc dojazd, parking (no, nie ch nawet bedzie ten po 3eur/dobe, to przy 10 dniach i tak dodatkowe 30 eur)... Tak wiec, jak jest promocja za 2 centy, to jest super, ale jak nie ma- to roznie moze byc. Ale na szczescie moje autko nie jest zarloczne... )
Byly, dlaczego do Warszawy? Bo jest stolicą, po prostu. A z reguły nowe połączenia tworzone są z głownymi miastami, rowniez stolicami. To kto skad jest nie robi roznicy, jeszcze 10 lat temu tylko warszawskie okęcie obsługiwalo loty miedzynarodowe i ludzie jakos dawali rade...
elgregoro, to jest typowa odpowiedz przedstawiciela warszawki.
W Niemczech najwazniejszym portem lotniczym nie jest ani Berlin ani Bonn, tylko Frankfurt.
Popatrz sobie na mape kolejowa i drogowa polski a zauwazysz, ze np z dolnego slaska czy pomorza zachodniego jest ow wiele latwiej sie dostac do berlina niz do warszawki, dlatego mi i innym osobom z tych regionow polaczenie do warszawki jest mniej wiecej tak samo atraktycjne jak polaczenie do pragi czy bratyslawy
W Niemczech najwazniejszym portem lotniczym nie jest ani Berlin ani Bonn, tylko Frankfurt.
Popatrz sobie na mape kolejowa i drogowa polski a zauwazysz, ze np z dolnego slaska czy pomorza zachodniego jest ow wiele latwiej sie dostac do berlina niz do warszawki, dlatego mi i innym osobom z tych regionow polaczenie do warszawki jest mniej wiecej tak samo atraktycjne jak polaczenie do pragi czy bratyslawy
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 20-02-2007, 17:57
- Lokalizacja: Lux
jestem z warszawy, nie z warszawki. to robi ogromna roznice.byly pisze:elgregoro, to jest typowa odpowiedz przedstawiciela warszawki.
W Niemczech najwazniejszym portem lotniczym nie jest ani Berlin ani Bonn, tylko Frankfurt.
Popatrz sobie na mape kolejowa i drogowa polski a zauwazysz, ze np z dolnego slaska czy pomorza zachodniego jest ow wiele latwiej sie dostac do berlina niz do warszawki, dlatego mi i innym osobom z tych regionow polaczenie do warszawki jest mniej wiecej tak samo atraktycjne jak polaczenie do pragi czy bratyslawy
warszafke kreuja ludzie tacy jak ty ktorzy nie maja z nia nic wspolnego.