no bez przesady z tym Dell-em, bo to moim zdaniem przereklamowana firma z nienajlepszym serwisem.
Moja rozmowa z hotlinem Della w sprawie kupna laptopa z najwyzszej polki, jaka oferuja:
1) odbiera czeska holka, mowiaca po niemiecku z wyraznim czeskim akcentem
2) mowie, ze na stronie Della nie mozna wejsc do konfiguratora tego laptopa
3) pani pyta sie mnie o imie, nazwisko, kod pocztowy i adres
4) ja na to, ze ja prosze tylko o informacje, wiec nie rozumiem, po co do tego jest imie, nazwisko, adres i kod pocztowy
5) pani mi odpowiada, ze bez imienia, nazwiska, adresu i kodu pocztowego nie poda mi informacji, bo te dane sa niezbedne to udzielenia prawidlowej informacji (ciekawa logika)
6) ja na to; jestem zainteresowany kupnem najdrozszego komputera jaki oferujecie i to ja jako klient decyduje, jakie informacje chce wam podac a jakie nie, i ze Dell nie jest jedyna firma sprzedajaca komputery wiec prosze o formalna odpowiedz, czy pani odmawia mi udzielenia informacji
7) pani z wyrazna niechecia w glosie laczy mnie z kims innym
powtarzamy punkt od 1 do 6
9) pani laskawie sprawdza i potwiedza, ze ze strony glownej rzeczywiscie nie da rady wejsc do konfiguratora, ale ona mi powie wszystko przez telefon
10) ja odpowiadam, ze jak na firme komputerowa to chyba troche zenujace, ze nie mozna wejsc do konfiguratora najdrozszego modelu i ze ja nie chce informacji przez telefon, bo jestem wzrokowcem i chcem sobie na ekranie zrobic symulacji roznych opcji i poznac ich ceny
11) pani na to, ze nie rozumie, dlaczego ja nie chce "porady telefonicznej"
12) ja na to, ze ja jestem klientem i mnie nie intresuje, czy pani z okienka cos rozumie czy nie, tylko ze oczekuje konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie
13) pani z laska informuje mnie, ze do konfiguratora moge wejsc "bocznymi drzwiami" przez podanie jakiegos tam specjalnego kodu z numerem tego laptopa po czym jeszcze raz stwierdza, ze ona przeciez mi wszystko moze powiedziec przez telefon i czy moge jej podac powod, dlaczego odmawiam porady przez telefon
14) ja na to, ze dosc mam impertynencji i kupie laptopa w innej firmie.
To tyle co do della.....
Jak ich serwis po kupnie ma tez tak wygladac, to ja dziekuje.