Strona 2 z 2

: 03-08-2007, 12:02
autor: jespere
znalazlem przykladowo taka tabele przepisow w europie
jest w niej napisane, ze w holandii ograniczenie wynosi 120.
tak tez pamietam z ostatniego pobytu.
czyzby sie cos zmienilo?

http://www.motoekspert.mojeauto.pl/cms/ ... ighres.gif

: 03-08-2007, 13:20
autor: bamaza42
kaszub_kaszub pisze:No wiesz bamaza, jak juz sie szybciej jezdzi to przynajmniej trzeba widziec cos sie wokol dzieje inaczej to mozesz miec historie jak ta jeszcze swieza:
http://www.wort.lu/articles/5958659.html
...a moze jakies mini streszczonko?...moj niemiecki niestety nie pozwala mi na zrozumienie tej informacji.... <bezradny>

: 03-08-2007, 14:05
autor: panda
bamaza42 pisze:...a moze jakies mini streszczonko?...
Dzisiaj rano zmarł w szpitalu 19-letni kierowca z Düdelingen, który wczoraj około 22giej uległ wypadkowi drogowemu na autostradzie Saarautobahn A13. W notatce jest dość szczegółowy opis zdarzenia, ewolucje niczym kaskaderskie, i o mały włos byłoby się skończyło dobrze dla denata, ale niestety w chwili gdy wychodził z rozstrzaskanego samochodu, przejechał go inny rozpędzony uzytkownik drogi.

Wnioski (moje własne):
1. za duża prędkość, 2. brak sygnalizacji (kierowcy, którzy zdołali zauważyć kraksę, zahamowali, ale nie dali śiwatłami znać innemu nadjeżdżającemu za nimi z dużą prędkością. Jest taki dobry zwyczaj, aby widząc kraksę przed sobą sygnalizować ją awaryjnymi).

: 03-08-2007, 14:09
autor: bamaza42
dzieki, panda :) a wlasciwie :( , bo to smutna historia... tzn. bez happy-endu