Luxair stawia na Saarbrücken

IK
Posty: 90
Rejestracja: 21-08-2007, 15:44
Lokalizacja: Skarżysko/Warszawa/Luksemburg

Post autor: IK »

Jesli chodzi o loty VLM do Londynu to po raz pierwszy bylo mi w samolocie niedobrze...
ale cenowo sa konkurencyjni, i jeszcze lataja praktycznie o tych samych godzinach, raz w City prawie wsiadlam do zlego samolotu przez to...
misio
Posty: 1969
Rejestracja: 26-09-2006, 18:09
Lokalizacja: Z Doliny

Post autor: misio »

natolin pisze:statystyki wypadkow fokkera 50 vs tupolev 134 sa na korzysc fokkera ale generalnie rzecz biorac zaden z samolotow nie nie jest uznawany za szczegolnie niebezpieczny, realnie ryzyko w obu przybadkach jest bliskie zeru, tak jak w przypadku pozostaych modeli samolotow obslugiwanch przez cywilzowane linie...do ila 62 to faktycznie balbym sie wsiasc :)
No niestety pozwole sie z toba nie zgodzic. Fokker niestety wypada duzo gorzej pod wzgledem statystyk z Tupolewem. Oczywiscie biore pod uwage Tu-134 i Tu-154, bo te sa najpopularniejsze.

Oto jak to wyglada:
Tu-134: » all 97 occurrences (hijackings, incidents) » all 69 hull-loss occurrences

Tu-154: » all 101 occurrences (hijackings, incidents) » all 62 hull-loss occurrences

Fokker 50 Friendship: » all 188 occurrences (hijackings, incidents) » all 160 hull-loss occurrences.

Czyli mamy 2 Tutki wziete do kupy i jednego tylko Fokkera. Hmmm... kiepsko wypadaja. Pamietaj tez ze Tutki to odrzutowce do tego made in ussr :)

W tej statystyce najwazniejsze sa "hull-losses". To juz zupelnie kiepsko wypada w przypadku Fokkera.
ODPOWIEDZ