13 czerwca rozpoczyna się konkurs zorganizowany przez Luksemburską Konfederację Handlową. Głosując na ulubiony sklep, restaurację czy kawiarnię, można wygrać dwanaście nagród w wysokości od 500 do 10 tys. euro.
Konkurs o nazwie „Golden Ticket Awards” potrwa do 22 lipca. Może wziąć w nim udział każdy, kto ukończył 15 lat, bez względu na obywatelstwo czy miejsce zamieszkania. Należy wypełnić (i następnie wrzucić do urny lub wysłać pocztą) specjalny kupon, który będzie można znaleźć w uczestniczących w konkursie placówkach. Można również wypełnić dostępne w internecie formularze pod adresem http://www.myfavorite.lu/. Ulubione miejsca będziemy wybierać na podstawie takich kryteriów, jak: największy wybór, najbardziej uprzejma obsługa, najładniejsza witryna, najlepszy stosunek jakości do ceny, najbardziej kompetentny dział obsługi klienta. W każdej kategorii pięciosobowe jury przyzna nagrodę placówce, która otrzyma najlepsze oceny od klientów. Zostanie wybrana również najlepsza placówka handlowa regionu Północ, Centrum i Południe. Zwycięzcy nagród pieniężnych zostaną wyłonieni spośród głosujących w drodze losowania. Wręczenie nagród nastąpi pod koniec września.
Konfederacja Handlowa ma nadzieję, że dzięki temu konkursowi poprawi się nienajlepszy ostatnio wizerunek handlu luksemburskiego.
Wiadomość za www.lavoix.lu
Konkurs na najlepszy sklep z nagrodami dla klientów
Konkurs na najlepszy sklep z nagrodami dla klientów
- Załączniki
-
- (c) by www.myfavorite.lu
- MyFavorite.jpg (17.25 KiB) Przejrzano 1897 razy
~–~–~–~–~
Redakcja
Redakcja
No, to skoro jest zainteresowanie tematem, to ogłośmy taki konkurs właśnie tutaj! W końcu od czego jest forum?mmm191 pisze:a może powinni zorganizować konkurs na najgorszy sklep to wtedy można by się trochę "wyżyć" i obsmarować trochę tych, którym się należy
Jeśli ktoś ma jakieś refleksje na temat najgorszy sklep w Luksemburgu lub największy usługodawca-partacz w Wielkim Księstwie – bardzo prosimy o wyżywanie się najlepiej w tym wątku!
Wszystkie (dobrze uzasadnione i najlepiej udokumentowane) przypadki niesolidności, partactwa i nieuprzejmości są tutaj wyjątkowo mile widziane, bo być może pozwolą naszym Czytelnikom omijać z daleka te miejsca, gdzie nie dotarło jeszcze hasło "Klient nasz pan"
~–~–~–~–~
Redakcja
Redakcja