nie chcą zwrócić za rachunek
nie chcą zwrócić za rachunek
witajcie,
mam problem który bardzo, ale to bardzo mnie "boli".
urodziłam w Lux synka, oboje z mężem mieliśmy ubezpieczenie, po jakimś czasie przyszedł nam do zapłaty rachunek ze szpitala, wystawiony na mojego syna. zapłaciliśmy, wysłaliśmy do ubezpieczalni, a oni odesłali odpisując:
"Comme les prestations du secteur hospitalier sont prises en charge par l'assurance-maladie d'après des budgets arêtes séparément pour chaque hôpital notrecaisse ne peut pas procéder au remboursement de la facture jointe.
Veuillez vous addresser à l'hôpital pour un éventuel redressement et remboursement de la facture."
czy jest sens odsyłać ten rachunek o zwrot do szpitala, skoro sam szpital mi go wystawił? kwota jest poważna bo ok 550 euro.
czy ubezpieczalnia mogła mi odmówić zwrotu? bardzo proszę o poradę co mam zrobić.
mam problem który bardzo, ale to bardzo mnie "boli".
urodziłam w Lux synka, oboje z mężem mieliśmy ubezpieczenie, po jakimś czasie przyszedł nam do zapłaty rachunek ze szpitala, wystawiony na mojego syna. zapłaciliśmy, wysłaliśmy do ubezpieczalni, a oni odesłali odpisując:
"Comme les prestations du secteur hospitalier sont prises en charge par l'assurance-maladie d'après des budgets arêtes séparément pour chaque hôpital notrecaisse ne peut pas procéder au remboursement de la facture jointe.
Veuillez vous addresser à l'hôpital pour un éventuel redressement et remboursement de la facture."
czy jest sens odsyłać ten rachunek o zwrot do szpitala, skoro sam szpital mi go wystawił? kwota jest poważna bo ok 550 euro.
czy ubezpieczalnia mogła mi odmówić zwrotu? bardzo proszę o poradę co mam zrobić.
magdap
Napisz list do szpitala z prosba o zwrot kosztow i dolacz do niego kopie listu, ktory dostalas od ubezpieczalni. Wyslij jako list poleconyz pokwitowaniem odbioru.
Ciekaw jestem, jaki to byl szpital ?
Ciekaw jestem, jaki to byl szpital ?
Ostatnio zmieniony 16-05-2009, 23:26 przez xtheo7, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdecydowanie napisz do szpitala! Najprawdopodobniej nastapila pomylka. Nie dalej jak w zeszlym tygodniu mialam ten sam problem. Moja kasa chorych zaplacila kilka rachunkow w ramach "prise en charge", a potem te same rachunki (tylko z innymi numerami i datami) przyszly do mnie (i tez je zaplacilam). Po wyslaniu do kasy chorych dowiedzialam sie to samo, co Ty, wiec skontaktowalam sie ze szpitalem, sprawdzili, odkryli blad i maja mi wkrotce zwrocic.
Glowa do gory, pieniadze na pewno do Was wroca!
Glowa do gory, pieniadze na pewno do Was wroca!
witam wszystkich,
chciałam się podzielić wspaniałą informacją. Za Waszymi radami napisałam list do szpitala z prośbą o zwrot (w j.ang) dołączyłam rachunki, list z ubezpieczalni, nr konta i wysłałam za potwierdzeniem odbioru. 5 czerwca dotarło to wszystko do nich, no a dzisiaj otrzymałam cały zwrot.
SERDECZNIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA PORADY, BEZ WAS BYM TEGO NIE MIAŁA.
POZDRAWIAM.
chciałam się podzielić wspaniałą informacją. Za Waszymi radami napisałam list do szpitala z prośbą o zwrot (w j.ang) dołączyłam rachunki, list z ubezpieczalni, nr konta i wysłałam za potwierdzeniem odbioru. 5 czerwca dotarło to wszystko do nich, no a dzisiaj otrzymałam cały zwrot.
SERDECZNIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA PORADY, BEZ WAS BYM TEGO NIE MIAŁA.
POZDRAWIAM.
magdap