wypadek w pracy

Dokumenty, pozwolenia, zwrot VAT, rejestracja samochodu...
marzencia
Posty: 95
Rejestracja: 06-05-2011, 08:38
Lokalizacja: Esch sur Alzette

wypadek w pracy

Post autor: marzencia »

Witam serdecznie :> Mam takie małe pytanko czy wiecie moze czy dokumenty(formularze) do wypełnienia dla Pracodawcy w przypadku zgłoszenia wypadku doznanego w pracy posiada sam Pracodawca czy wysyła je Kasa Chorych np na adres osoby poszkodowanej i wtedy ta osoba musi sama je dostarczyc Pracodawcy do wypełnienia?Pierwszy raz spotykam sie z taka sytuacja i niebardzo sama wiem co i jak..Byłabym bardzo wdzieczna za udzielenie jakichkolwiek informacji.O zakwalifikowaniu wypadku jako wypadek w czasie wykonywania pracy zdecydował lekarz który przyjmował mnie na Pogotowiu.
Awatar użytkownika
dasty
Posty: 397
Rejestracja: 12-10-2006, 15:52
Lokalizacja: KraLux

Post autor: dasty »

marzencia
Posty: 95
Rejestracja: 06-05-2011, 08:38
Lokalizacja: Esch sur Alzette

Post autor: marzencia »

dziekuje bardzo
:)
ODPOWIEDZ