Po przejściu wszystkich stadiów procedury zwrotu vat za meble dla świeżoprzybyłych urzędników UE, odbiłem się od okienka w ostatniej fazie... Tzn. pani w obsłudze klienta w Rollerze poinformowała mnie, że moja (ostemplowana już w odpowiednim urzędzie) faktura, to nie jest ta właściwa faktura, bo powinienem mieć taką z przypiętym rachunkiem i że jej nie przyjmie.
Miał ktoś doświadczenia z takimi sytuacjami? Czy teraz powinienem sobie ostemplować ten drugi papierek? A może jest jakiś sposób na zmuszenie ich do przyjęcia dokumentu, który jakby nie było, został już przez wszystkie instancje zaakceptowany?
Dzięki z góry za porady.
Problem ze zwrotem vat w Rollerze
Roller tez nie zapisal sie dobrze w mojej pamieci, jesli chodzi o wszelkie sprawy papierkowe, ale udalo nam sie od nich VAT wydobyc.
Sprawdz moze, czy czasem 'faktura', ktora im dales, to nie jest 'contrat', ktory oni wystawiaja przy stoisku wewnetrznym, gdy sie np. kupuje jakis wiekszy mebel. Potem z tym kontraktem sie idzie do kasy i wtedy wystawiaja wlasciwa fakture, do ktorej dopinaja rachunek. Z tego, co pamietam, oba dokumenty sa bardzo podobne i latwo sie pomylic.
Sprawdz moze, czy czasem 'faktura', ktora im dales, to nie jest 'contrat', ktory oni wystawiaja przy stoisku wewnetrznym, gdy sie np. kupuje jakis wiekszy mebel. Potem z tym kontraktem sie idzie do kasy i wtedy wystawiaja wlasciwa fakture, do ktorej dopinaja rachunek. Z tego, co pamietam, oba dokumenty sa bardzo podobne i latwo sie pomylic.
Ja bym sprobowala z dolaczona faktura, ale mysle, ze jednak w koncu i tak bedzie trzeba ja ostemplowac...Robin pisze:Może tak być, że to "contrat"... To teraz wystarczy zabrać w uzupełnieniu właściwą fakturę, czy muszę powtórzyć całą ścieżkę formalną z jej wysyłaniem do naszego biura i do urzędu w celu ostemplowania?
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 08-09-2010, 10:23
- Lokalizacja: Lux