Easybycoach

Dokąd na zakupy, kupno auta, komunikacja publiczna, lekarze, edukacja, banki, ubezpieczenia, telekomunikacja...
Awatar użytkownika
kajapapaja
Posty: 1875
Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
Lokalizacja: Opole

Easybycoach

Post autor: kajapapaja »

Czy ktoś już próbował u nich przebukować bilet?
Awatar użytkownika
digilante
Posty: 1686
Rejestracja: 26-09-2006, 08:07
Lokalizacja: Cape Town

Post autor: digilante »

"Terms and Conditions" przy kupnie sa dosyc srogie (nie wolno zmieniac, itd), ale w rzeczywistosci, z moich dwoch przypadkow, nie bylo problemu. Raz samolot przylecial do Hahn o duzo wczesniej i zdarzylem na autobus o kilka godzin wczesniej. Kierowca powiedzial ze nie ma problemu i mnie wzial. Drugim razem przylecialem o dzien wczesniej, i tak samo, bez problemu. Mysle ze gdyby samolot sie spoznil o kilka godzin to tez bylo by ok... ale tak w sumie czy pozwola przebukowac o kilka dni lub tygodni to niewiem, ale warto sie zapytac. Wyslalem im raz pytanie przez email i odpowiedzieli grzecznie i szybko a zapytac sie nic cie nie kosztuje...
Out of sorrow entire worlds have been built, out of longing great wonders have been willed.
krzys1970
Posty: 121
Rejestracja: 26-09-2006, 14:03
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: krzys1970 »

Korzystalismy z nich do tej pory 2 razy. Odjazdy i przyjazdy punktualne co do minuty. Nigdy nie probowalem przebukowywac, a i na zarezerwowany autobus udawalo sie zdazyc. Zona raz zadala kierowcy pytanie "co by bylo gdyby (spoznienie samolotu itp.)", ale dostala dosc wymijajaca odpowiedz.
Awatar użytkownika
kajapapaja
Posty: 1875
Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
Lokalizacja: Opole

Post autor: kajapapaja »

to nie chodzi o to czy samolot spóźnie się o 5 minut czy godzinę - chcę przebukowac rezerwację z 22 grudnia na 15 grudnia i dlatego pytam czy ktos już coś takiego próbował czy tez kierowca zaakceptuje przyjazd wcześniejszy o tydzień.
Z własnego doświadczenia wiem, że "złapanie" wczesniejszego autobusu nie stanowi problemu i kierowcy zabieraja takich wcześniejszych pasażerów.
===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
Awatar użytkownika
maczarna
Posty: 31
Rejestracja: 26-09-2006, 20:24
Lokalizacja: Krakow/Luxembourg

easybycoach

Post autor: maczarna »

Mam pytanko w sprawie wczesniejszego odjazdu z Luxa (do tej pory wypowiedzi dotyczyly wczesniejszych odjazdow z Hahn). Czy ktos juz probowal jechac z Luxa wczesniejszym coachem niz rezerwacja biletu? np. o godzine wczesniej? Czy jednak trzeba by zmienic rezerwacje?
Awatar użytkownika
kajapapaja
Posty: 1875
Rejestracja: 26-09-2006, 07:35
Lokalizacja: Opole

Post autor: kajapapaja »

wiesz, jezeli to jest godzina wte albo we wte - kierowcy nie robią problemu, w końcu masz już zapłącone, a w autobusie jest pełno miejsca...
po prostu pokaż kierowcy bilet i powiedz że co prawda masz na nastęny kurs ale musisz być na Hahn wcześniej bla bla bla....
===============================
"Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught." - Oscar Wilde
===============================
eurokraci.eu
Awatar użytkownika
maczarna
Posty: 31
Rejestracja: 26-09-2006, 20:24
Lokalizacja: Krakow/Luxembourg

Post autor: maczarna »

tak wlasnie mialam zamiar zrobic:) Dzieki!
MaWi
Posty: 3662
Rejestracja: 18-09-2006, 16:41

Post autor: MaWi »

tak wlasnie mialam zamiar zrobic:) Dzieki!
Jest jeszcze taki wariant (w 100% bezpieczny), ze oficjalnie i bez łaski mozesz telefonicznie zmienic termin rezerwacji biletu na dowolny inny na godzine przed odjazdem navetki. Wychodzisz na te wczesniejsza nawetke i jestes przy autobusie na powiedzmy 1 godz. i 15 minut przed odjazdem swojej, na ktora masz bilet. Pytasz grzecznie pana kierowcy, czy cie wpusci na podstawie tego biletu. Jesli pan kierowca przypadkowo mowi, ze "nie, bo ma przepisy" albo cos rownie swojsko brzmiacego, dzwonisz spod autobusu na numer easy-by-coach (jest na kwicie rezerwacji biletu) i grzecznie prosisz o przebukowanie biletu wlasnie na te wczesniejsza o godzine navetke. Calosc kosztuje cie 2.50 eur, ale masz swiety spokoj i pewnosc, ze jedziesz.

To tak na wszelki wypadek, bo panowie z navetek sa z reguly bardzo mili i nie sadze, zeby robili jakis problem, a juz szczegolnie damie <mrgreen>
Awatar użytkownika
maczarna
Posty: 31
Rejestracja: 26-09-2006, 20:24
Lokalizacja: Krakow/Luxembourg

Post autor: maczarna »

Dzieki MaWi za podpowiedz. Na pewno sie przyda w przyszlosci, a tymczasem dodam tylko dla uzupelnienia informacje, ktora otrzymalam z informacji Easybycoach:
"Reservation changes can be done up to 1 hour before scheduled departure through either the service-center on 900 75 700 (€ 0.55/min; international number + 352 50 10 50) or any of the Sales-Lentz travel agencies. The fee for a change is € 2.5/change + the difference in cost should the new ticket be more expensive than the old one. Through phone you need to leave your credit card details to pay".
ODPOWIEDZ