Strona 1 z 2
Kto ma internet w Tele2?
: 25-11-2008, 14:42
autor: Tr0n
Przyznac sie kto ma internet w Tele2?
Chcialbym potwierdzic objawy jakie u mnie ostatnio wystepuja. Od godziny 18-19 do 23-24 strony WWW praktycznie przestaja dzialac. Oczywiscie serwis twierdzi ze u nich "piknie gra i bucy" wiec to wina po mojej stronie

, ale im oczywiscie nie wierze <mrgreen>
A sprawa o tyle jest istotna ze zastanawiam sie czy podpisac z nimi kolejna umowe po przeprowadzce czy pojsc grzecznie do P&T, bo do wyboru pozostaje jeszcze Eltrona na ktorej wszyscy psy wieszaja.
: 25-11-2008, 16:28
autor: man
Hej,
Wczoraj wlaczylem internet ok 21:30 i wszystko dzialalo bez problemu. Tyle tylko, ze ja mam intenet w Tele2, a linia telefoniczna nalezy do P&T. Modem mam skonfigurowany na Tele2, wiec usluge pobieram na pewno w Tele2.
Pozdr,
: 25-11-2008, 21:49
autor: paulina
A ja mam w tele 2 internet i musze przyznac ,ze rzeczywiscie w ostatnim czasie roznie to bywa.Po interwencji,jak wyzej pani powiedziala ze wszystko jest ok. i oczywiscie wszystko wrocilo na tydzien do normy (wrozka jaka czy co?).Ale tydzien minal i problemy wrocily .Dzisiaj o dziwo po jakims czasie udalo mi sie skonektowac ,ale jak bedzie jutro tez nie wiem? <bezradny> Tez zastanawiam sie nad zmiana operatora,tym bardziej ,ze staje sie to coraz bardziej uciazliwe.Mam telefon fix z PT i co do niego nie mam zastrzezen <telefon> , to moze internet z PT tez bedzie calkiem calkiem.
: 25-11-2008, 22:49
autor: rennes
dokladnie zauwazam to samo od pewnego czasu,
wytlumaczeniem tego faktu jest to, ze Tele2, a w zasadzie to juz nie Tele2, tylko nowy wlasciciel Belgacom wprowadzil po cichu jednostronna modyfikacje regulaminu uslugi Tango Mobile ADSL.
w skrocie wyglada to tak, ze wg nowego regulaminu klient zobowiazuje sie do:
-niekorzystania z telefonii internetowej
-niekorzystania z P2P
-nieodtwarzania przekazu audio badz video
pozostaje jedynie mozliwosc
-wchodzenia na strony www
-sprawdzenia poczty
-korzystania z czatu
klient przyjmuje do wiadomosci ze nielimitowany internet oznacza obecnie max 30GB i max 4h ciaglego polaczenia do internetu
w przypadku nierespektowania nowego regulaminu Tele2 przyznaje sobie prawo do czesciowego ograniczenia klientowi dostepu do internetu przez zmniejszenie predkosci oraz do rozlaczania polaczenia, bez wczesniejszego informowania klienta
Jakby co nowy regulamin jest dostepny na ich stronie, o ile uda sie komus wejsc
Czy ktos jeszcze ma zludzenia co do jakosci tej uslugi ?
: 25-11-2008, 23:45
autor: Tr0n
Reasumując - Tele2 już dziękujemy. Mi pozostały właściwie dwa miesiące do końca umowy.
Tylko co potem Eltrona/P&T/LuxembourgOnline ? <roll>
: 26-11-2008, 10:29
autor: jacek p
rennes pisze:wytlumaczeniem tego faktu jest to, ze Tele2, a w zasadzie to juz nie Tele2, tylko nowy wlasciciel Belgacom wprowadzil po cichu jednostronna modyfikacje regulaminu uslugi Tango Mobile ADSL.
Witam!
W związku z powyższym mam pytanie, czy takie działanie może uzasadniać wypowiedzenie umowy przez klienta, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji? Chętnie podziękowalibyśmy już Tele2( podobne problemy z internetem), a do końca umowy zostało jeszcze 8 miesięcy. Pozdrawiam
: 26-11-2008, 13:43
autor: zb567
Informacje na temat możliwości rozwiązania umowy z powodu zmiany ogólnych warunków umowy(OGW) (Conditions Generales) znajduje się w rzeczonym dokumencie, a dokładnie to w jego punkcie 3.20.
Rzeczony punkt stanowi, iż klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
: 26-11-2008, 14:47
autor: Tr0n
zb567 pisze:Informacje na temat możliwości rozwiązania umowy z powodu zmiany ogólnych warunków umowy(OGW) (Conditions Generales) znajduje się w rzeczonym dokumencie, a dokładnie to w jego punkcie 3.20.
Rzeczony punkt stanowi, iż klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
Podejrzewam ze rzeczony miesiac minal dawno <evil>. Ciekawe tylko ze pomimo rozmow z serwisem nie wspomnieli ani razu o zmienionym regulaminie, a u mnie czesto sciagaja sie jakies cyfrowe dobra, skype dzwoni, video leci z internetu - a przynajmniej tak bylo zanim zaczelo sie kaszanic. Teraz to sie ciesze jak poczte sie uda sciagnac i newsy przeczytac <evil>
: 26-11-2008, 14:50
autor: zb567
Dziwisz sie ze serwis Ci nie powiedzial - na co liczysz. Kto Ci powie o zmianach wprowadzonych na Twoje niekorzysc :-).
: 26-11-2008, 20:23
autor: panda
zb567 pisze:klient może rozwiązać umowy z powodu zmiany OGW przez operatora w ciągu miesiąca od momentu ich upublicznienia. Jeżeli klient nie uczyni tego w ww terminie, to oznacza to iż milcząco zaakceptował zmiany.
fakt, brak reakcji oznacza milczącą zgodę, ale sprawa "śmierdzi" ... wedle mojej wiedzy, nie wystarczy "upublicznic", należy dostarczyc informację użytkownikom, na piśmie, pocztą.

: 26-11-2008, 21:48
autor: zb567
Ogolnie to masz racje, ale w tym konkretnym przypadku tak nie jest, gdyz ogolne warunki umowy stanowia, ze o ich zmianie klienci bede informowani albo pisemnie / indywidualnie, albo tez za pomoca publikacji na stronie internetowej operatora.
Co nie zmienia faktu, iz operator zeruje na tym ze lud tego nie czyta. Rozwiazaniem wydaje sie byc napisanie do niego i zazyczenie sobie explicite, aby o kazdych zmianach byc indywidualnie informowanym.
: 27-11-2008, 00:17
autor: jacek p
Dzięki za wyjaśnienia. Czy taka sprawa nie kwalifikuje się czasem do rozpatrzenia przez rzecznika praw konsumenta czy urząd ochrony konsumenta. Jakieś podpowiedzi, jak to funkcjonuje w Luksie?
: 27-11-2008, 00:21
autor: MaWi
: 27-11-2008, 23:47
autor: misio
Potwierdzam. Internet w Tele2 ostatnio ledwo zipie. Cos sie u nich porabalo - lekko mowiac.
: 28-11-2008, 00:07
autor: MaWi
misio pisze:Cos sie u nich porabalo - lekko mowiac.
Jak to co? Oslawiona belgijska jakosc uslug im dolega <mrgreen>