Ja probowalem wlasnie to zrobic i niestety bez sukcesu. To znaczy dokladnie sprawa wyglada tak, ze jak zaznaczam na samym dole pierwszej strony, ze miejscem odbioru biletu ma byc Luksemburg (jest tam takie menu pod wszystkimi polami, gdzie wpisujemy trase, date, rodzaj biletu etc...), to wtedy po kliknieciu i odczekaniu kilkunastu sekund otrzymuje informacje, ze takie polaczenie nie istnieje (!). Jesli jednak, przy dokladnie tych samych danych dot. podrozy, jako miejsce odebrania biletu wpisuje Francje, to oczywiscie moge dokonac rezerwacji, tyle, ze przy ostatnim okienku przed placeniem nie jestem w stanie podac dokladnego adresu odbioru biletu (bo w takiej sytuacji adres luksemburski jest odrzucany jako nieprawidlowy).
Jednoczesnie nie moge znalezc opcji (ktora byla obecna kilka miesiecy temu, kiedy z sukcesem zamowilem bilet w ten sposob!), by w ogole zrezygnowac z wysylki biletow w formie papierowej, a jedynie zazadac wyswietlenia potwierdzenia rezerwacji, ktora po wydrukowaniu bede mogl przedstawic konduktorowi jako bilet.
Mam wiec pytanie – czy ktokolwiek doswiadczyl podobnych utrudnien przy kupowaniu biletu z Luxa do Paryza? Czy komus udalo sie ten problem jakos rozwiazac? Bardzo prosze takze o informacje, jesli w ostatnim czasie komus udalo sie zarezerwowac w ten sposob bilet bez tego typu problemow, bo wtedy przynajmniej bede wiedzial, ze wszystko jest OK, tyle... ze ja sobie nie bardzo radze
