Ryanair przestaje latac z Hahn do Wroclawia :(
klapa na całej linii, jedyna tania linia z Hahna do Warszawy - wizzair przestaje latać od 1.10.2007, do Łodzi nigdy nie będzie chyba połączenia żadną linią, do Wrocławia kasują jedyne połączenie tanią linią - ryanair, no to teraz to chyba "na Bielany" jeździć będziemy !!!! chyba trzeba będzie powrócić do przejazdów samochodem, zapewne na tym polu zrewolucjonizuje się integracja forumowiczów 

Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie
[G.J.Gigol]

która już w tej chwili działa całkiem sprawnie! Myślimy o tym, jak usprawnić wymianę informacji na temat wspólnych podróży i mamy nadzieję, że wkrótce (a już z pewnością zanim Hahn zamknie się zupełnie na Polskę) opracujemy jakieś proste i skuteczne w działaniu rozwiązanie pozwalające na szybką wymianę ofert wspólnych podróży do Polski. Póki co – polecamy integrować się, zamieszczać w naszym dziale Ogłoszeń drobnych zarówno oferty podwiezienia, jak i prosby o takowe, tak jak to miało miejsce dotychczas.panda pisze:zapewne na tym polu zrewolucjonizuje się integracja forumowiczów
LuxTeam
Co oni piernicza z tym brakiem pasazerow??? Podam przyklady:
Do Krakowa - ZAWSZE full i to w roznych dniach tygodnia;
Do Katowic - ZAWSZE full i reszta tak jak wyzej.
Tak w sumie to odnosze wrazenie, ze nawet jak by podniesli ceny o 50Euro to ludzie i tak by latali i samoloty byly by full.
Z tego co wiem "od ludzi" Wroclaw takze byl zawsze FULL...
Do Krakowa - ZAWSZE full i to w roznych dniach tygodnia;
Do Katowic - ZAWSZE full i reszta tak jak wyzej.
Tak w sumie to odnosze wrazenie, ze nawet jak by podniesli ceny o 50Euro to ludzie i tak by latali i samoloty byly by full.
Z tego co wiem "od ludzi" Wroclaw takze byl zawsze FULL...
Do Warszawy też zawsze jest full ! Myślę to co wszyscy zapewne, ze ryanair i wizzair poróżnili się z administracją lotniska Frankfurt-Hahn w kwestii finansowej
Może należałoby tam jakąś pikietę zorganizować i skandować, a choćby ... I scream, you scream, we scream for ice...cream !!! ... i wiecie co ? wtedy oni ŁASKAWIE przywrócą połączenia, ale opłata lotniskowa w Hahnie wzrośnie 2-3 krotnie, a pasażerowie będą skakać z radości ... <lol>

Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie
[G.J.Gigol]

Co do Wizza to nie wiem, ALE Ryann na 110% sie nie poroznil, poniewaz Hahn jest jego Baza-Hubem.panda pisze:Do Warszawy też zawsze jest full ! Myślę to co wszyscy zapewne, ze ryanair i wizzair poróżnili się z administracją lotniska Frankfurt-Hahn w kwestii finansowejMoże należałoby tam jakąś pikietę zorganizować i skandować, a choćby ... I scream, you scream, we scream for ice...cream !!! ... i wiecie co ? wtedy oni ŁASKAWIE przywrócą połączenia, ale opłata lotniskowa w Hahnie wzrośnie 2-3 krotnie, a pasażerowie będą skakać z radości ... <lol>
A co do Wizza, nie wydaje mi sie zeby zrezygnowal z Katowice-Hahn. Slazacy by tego chyba nie wybaczyli...
Wizzair przestaje latać pewnie dlatego, bo ma bardzej atrakcyjne kierunki (np. Wlk. Brytania). Sądzę, że w to miejsce wejdzie Ryanair. Dotychczas nie latał, bo nie było sensu konkurować z Wizzem, który był pierwszy.
Jeśli nie to zawsze możemy stworzyć własne połączenie (sam się nad tym zastanawiam): pilotów można wynająć, a mały samolot dostosowany do potrzeb wziąć w leasing. Jedna czy dwie osoby znajdą przy tym pracę w administracji i nie będą się nudziły w Luksemburgu. Na początek dwa połączenia w obie strony w tygodniu: piątek po południu/wieczorem WAW-HHN(LUX?)- WAW, poniedziałek rano WAW-HHN (LUX?)-WAW. Jeśli Hahn to i mały busik dostosowany do wielkości samolotu na trasie Gare- Kirchberg-Hahn, który w pozostałe dni tygodnia mógłby być konkurencja dla Easy-by-Coach. W lecie i zimą samolot mógłby w pozostałe dni tygodnia wykonywać loty czarterowe do ciepłych krajów/zaśnieżonych i górzystych. W pozostałe miesiące roku ewentualnie połączenia do wybranych miejsc dokąd LUXAIR nie lata.
Inwestycja taka (stopa zwrotu) może być lepsza niż kupno domu na luksemburskiej wsi za milion czy półtora miliona euro. Skala tylko trochę większa. Aż mnie dziwi brak działania Luxairu, który mógłby na kierunku polskim zarabiać przyzwoite pieniądze, gdyby tylko się troche postarał.
Zaczekajmy jednak na razie na ruch Ryana.
W październiku odezwę się do rodaków w celu oszacowania popytu (ile byliby Państwo skłonni zapłacić więcej za lot z Luxu niż z Hahn, ile razy w roku latają Państwo do Polski, itd.)
Pozdrawiam wszystkich,
Leszek
Jeśli nie to zawsze możemy stworzyć własne połączenie (sam się nad tym zastanawiam): pilotów można wynająć, a mały samolot dostosowany do potrzeb wziąć w leasing. Jedna czy dwie osoby znajdą przy tym pracę w administracji i nie będą się nudziły w Luksemburgu. Na początek dwa połączenia w obie strony w tygodniu: piątek po południu/wieczorem WAW-HHN(LUX?)- WAW, poniedziałek rano WAW-HHN (LUX?)-WAW. Jeśli Hahn to i mały busik dostosowany do wielkości samolotu na trasie Gare- Kirchberg-Hahn, który w pozostałe dni tygodnia mógłby być konkurencja dla Easy-by-Coach. W lecie i zimą samolot mógłby w pozostałe dni tygodnia wykonywać loty czarterowe do ciepłych krajów/zaśnieżonych i górzystych. W pozostałe miesiące roku ewentualnie połączenia do wybranych miejsc dokąd LUXAIR nie lata.
Inwestycja taka (stopa zwrotu) może być lepsza niż kupno domu na luksemburskiej wsi za milion czy półtora miliona euro. Skala tylko trochę większa. Aż mnie dziwi brak działania Luxairu, który mógłby na kierunku polskim zarabiać przyzwoite pieniądze, gdyby tylko się troche postarał.
Zaczekajmy jednak na razie na ruch Ryana.
W październiku odezwę się do rodaków w celu oszacowania popytu (ile byliby Państwo skłonni zapłacić więcej za lot z Luxu niż z Hahn, ile razy w roku latają Państwo do Polski, itd.)
Pozdrawiam wszystkich,
Leszek

Kurcze, normalnie odlot! Nie ma to jak czlowiek z inicjatywa! Trzymam za slowo (jesli chodzi o pazdziernik) i w miare mozliwosci/kompetencji/umiejetnosci chetnie pomoge!Leszek pisze:W październiku odezwę się do rodaków w celu oszacowania popytu (ile byliby Państwo skłonni zapłacić więcej za lot z Luxu niż z Hahn, ile razy w roku latają Państwo do Polski, itd.)