Usuniecie filtra czastek stalych z Audi A6 quattro 2006

Dokąd na zakupy, kupno auta, komunikacja publiczna, lekarze, edukacja, banki, ubezpieczenia, telekomunikacja...
canalia
Posty: 38
Rejestracja: 23-01-2009, 22:09
Lokalizacja: z Nienacka

Usuniecie filtra czastek stalych z Audi A6 quattro 2006

Post autor: canalia »

Dzien dobry,

Zainteresowani motoryzacja Forumowicze domysla sie pewnie powodu dla ktorego zwracam sie z zapytaniem. Szukam warsztatu w Luxembourgu gdzie mozna byloby usunac na stale filtr DPF.

http://volkswagen.auto.com.pl/forum/vie ... hp?t=44426

z powazaniem,
canalia
Awatar użytkownika
mmms
Posty: 105
Rejestracja: 17-01-2008, 11:59
Lokalizacja: Gdansk / LUX

Re: Usuniecie filtra czastek stalych

Post autor: mmms »

Niesety filtry czastek stalych w dieslach sa zmora naszych czasow <evil>.

Warsztat moze i uda ci sie znalezc niewiem czy w Luxie. W PL juz predzej.

Pytanie co potem? Zastanow sie czy tewoj samochod przejdzie pozniej przeglad?

Poniżej zacytuje odpowiedź z innego forum motoryzacyjnego:

""Wymontowanie DPF-u oznacza zmianę parametrów technicznych samochodu - brak zgodności z homologacją ( tu: norma emisji spalin).
Czy przy przeglądzie technicznym samochód "przejdzie" - nie wiem ( zasadniczo nie powinien).
Natomiast podczas jazdy np. w Niemczech może ew. zostać zatrzymany dowód rejestracyjny ( bo bez DPF-u podczas mocnego przyspieszania dymić musi ).""


a tu ciekawe dywagacje nt. DPF vs ekologia ;)
http://vwszrot.pl/index.php/archives/67
I TO ! HIRO HITO!
misio
Posty: 1969
Rejestracja: 26-09-2006, 18:09
Lokalizacja: Z Doliny

Post autor: misio »

Super, wiesz co, ze zlosliwosci to zycze zeby ci to auto nie przeszlo przegladu.
Awatar użytkownika
John.Frost
Posty: 10
Rejestracja: 01-03-2007, 10:57
Lokalizacja: Mersch/Pruszków

Post autor: John.Frost »

Polecam stronkę Pana Andrzeja Goduli, gdzie stiunigowałem swoje dwa auta z bardzo dobrym skutkiem, jestam także wszystko o DPF-ie. http://www.godula.pl/ Jeżdżę od czterech lat autem z DPF i naszczęście (odpukać) nie miałem z nim problemów.
Pozdrawiam,
Marcin
gabrjel
Posty: 1654
Rejestracja: 10-01-2008, 11:22
Lokalizacja: profil nieaktywny

Post autor: gabrjel »

A po co usuwać ?
I to jeszcze w A6 4F?

Jaki to silnik R4 czy V6 (quattro 2006r to pewnie V6 3.0 233KM, inne 225KM i 240KM)
Jak V6 to domniemam dedukcję problemów niekoniecznie związanych z DPF'em przez super specjalistę.
V6 bez DPF'a (2.7,3.0) - jedyny sensowny powód to chip-tunning (bo max 302KM i 600-620Nm).
Mam 3.0 i szukałem bez DPF/FAP'a aby zamiast 265-270KM móc mieć więcej.

BTW - znam co najmniej 3 sposoby aby pozbyć się zapalania trybu awaryjnego
PW a pomogę (posiadam też VCDS'a 10.6)
"Bądź uroczy dla swoich wrogów, nic ich bardziej nie złości."
Awatar użytkownika
mmms
Posty: 105
Rejestracja: 17-01-2008, 11:59
Lokalizacja: Gdansk / LUX

Post autor: mmms »

I TO ! HIRO HITO!
ODPOWIEDZ