Strona 1 z 1
Orange - nieadekwatne faktury
: 09-01-2012, 21:26
autor: Gosia_S
Witam wszystkich! Czy ktos z Was mial ostatnio problem z rachunkami za telefon w Orange? Moja sytuacja wyglada tak, ze zwykle staram sie zmiescic w pakiecie i place plus minus 40 euro na miesiac. Kilka dni temu otrzymalam do zaplacenia kolejny rachunek, opiewajacy na 170 euro (nie wynika to ze zwiekszonego zuzycia, korzystania z netu itp.). Z firma mozna kontaktowac sie tylko mailowo lub telefonicznie, bo w sklepach nie zajmuja sie reklamacja dotyczaca platnosci. Slyszalam, ze kilka tygodni temu Orange wprowadzil jakis zmiany w swoim systemie komputerowym i wydaje mi sie, ze od tego czasu nie wliczaja mi niczego w pakiet tylko wszystko po najdrozszych stawkach. Czy ktos zglaszal juz swoja reklamacje w podobnym przypadku i jaki byl dalszy ciag historii?
Dziekuje z gory za odpowiedz.
: 09-01-2012, 21:54
autor: mat
U mnie sytuacja jest podobna <bezradny>
: 09-01-2012, 22:08
autor: stary
Wszystko jest wyszczególnione w szczegółowym rachunku założyć okulary i <czytaj> bo tam pisze za co się płaci
Re: Orange - nieadekwatne faktury
: 09-01-2012, 22:17
autor: lulka
Sytuacja w Orange zaczęła się "komplikować" juz w trakcie wakacji - wówczas nie przysyłali faktur. Podczas wizyty w punkcie operatora wyjaśniono mi, że zmieniają system rozliczeń i po wakacjach wszystko będzie ok. No ale ok nie jest - też dostałam wyższą niż normalnie fakturę, ale wynikało to z tego, że w zasadzie policzono mi dwa okresy rozliczeniowe. W każdym razie razem z fakturą otrzymałam "wyjaśnienie", że tego typu hocki klocki będą trwaly zdaje się do lutego, a od marca ma już być ok. Pożyjemy, zobaczymy.
U nas - zgodnie z tym co napisano - 8 grudnia pobrano płatność za fakturę wrześniową, pod koniec grudnia za fakturę październikową, w połowie stycznia mają pobrać za listopad, na początku lutego za grudzień i na koniec lutego za styczeń. Zamieszanie jest, ale według zestawień pobrań z konta a fakturami jakie doszły wynika, że nie wzięli nic, co by im się nie należalo
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości weź fakturę i podejdź do punktu Orange (my pielgrzymujemy na Grand-Rue).
Pozdrawiam
M.
: 10-01-2012, 08:15
autor: dawid
u nas też są rewelacje, najpierw walka z podłączeniem internetu w domu, bałagan w Orange straszny pielgrzymki do punktu w Grevenmacher co 2 dni i tak przez pół roku, ale w koncu zostało wyjaśnione. Druga historia to spóźnione rachunki, ostatnio zapłaciłem za październik dopiero. Mam pakiet Hallo Europe iphone, wiec są darmowe na Europe , ale można dokupić pakiet zeby miec więcej minutek, zgłosiłem i myślałem ze mam, kiedy sie obudziłem po paru msc ze jednak mi nie włączyli to zaczęły przychodzić wysokie rachunki oczywiście z opóźnieniem 3 msc wiec dopiero niedawno to zgłosiłem i czekam już 2 tyg i pielgrzymuje dalej...eh. zaczynam mieć powoli dość Orange ale dobrze wiedzie cze nie tylko mnie to spotyka, mam kolejny argument, żeby dopiąć swego
: 12-01-2012, 10:35
autor: max
Nie jesteście jedyni, włos się jeży na głowie, że tak można traktowac klientów. Polecam przeczytać ten wątek na station.lu przed rozpoczęciem zabawy z Orange:
Klik
Trochę mnie to martwi, bo własnie zrezygnowałem z DSL w Luxembourg Online (który jest nie wiele lepszy) i jak czytam te wypowiedzi to nie wiem czy nie wpadnę z deszczu pod rynnę
Póki co czekam 2 tyg na aktywację DSl i zero odzewu ze strony Orange. Ktoś się orientuje, czy wedle prawa przysługuje odstąpnienie od umowy? Aha i zaraz lecę do banku, żeby anulować direct debit!