Strona 1 z 1
					
				Orange - nieadekwatne faktury
				: 09-01-2012, 21:26
				autor: Gosia_S
				Witam wszystkich! Czy ktos z Was mial ostatnio problem z rachunkami za telefon w Orange? Moja sytuacja wyglada tak, ze zwykle staram sie zmiescic w pakiecie i place  plus minus 40 euro na miesiac. Kilka dni temu otrzymalam do zaplacenia kolejny rachunek, opiewajacy na 170 euro (nie wynika to ze zwiekszonego zuzycia, korzystania z netu itp.). Z firma mozna kontaktowac sie tylko mailowo lub telefonicznie, bo w sklepach nie zajmuja sie reklamacja dotyczaca platnosci. Slyszalam, ze kilka tygodni temu Orange wprowadzil jakis zmiany w swoim systemie komputerowym i wydaje mi sie, ze od tego czasu nie wliczaja mi niczego w pakiet tylko wszystko po najdrozszych stawkach. Czy ktos zglaszal juz swoja reklamacje w podobnym przypadku i jaki byl dalszy ciag historii?
Dziekuje z gory za odpowiedz.
			 
			
					
				
				: 09-01-2012, 21:54
				autor: mat
				U mnie sytuacja jest podobna <bezradny>
			 
			
					
				
				: 09-01-2012, 22:08
				autor: stary
				Wszystko jest wyszczególnione w szczegółowym rachunku  założyć okulary i  <czytaj>  bo tam pisze za co się płaci
			 
			
					
				Re: Orange - nieadekwatne faktury
				: 09-01-2012, 22:17
				autor: lulka
				Sytuacja w Orange zaczęła się "komplikować" juz w trakcie wakacji - wówczas nie przysyłali faktur. Podczas wizyty w punkcie operatora wyjaśniono mi, że zmieniają system rozliczeń i po wakacjach wszystko będzie ok. No ale ok nie jest - też dostałam wyższą niż normalnie fakturę, ale wynikało to z tego, że w zasadzie policzono mi dwa okresy rozliczeniowe. W każdym razie razem z fakturą otrzymałam "wyjaśnienie", że tego typu hocki klocki będą trwaly zdaje się do lutego, a od marca ma już być ok. Pożyjemy, zobaczymy. 
U nas - zgodnie z tym co napisano - 8 grudnia pobrano płatność za fakturę wrześniową, pod koniec grudnia za fakturę październikową, w połowie stycznia mają pobrać za listopad, na początku lutego za grudzień i na koniec lutego za styczeń. Zamieszanie jest, ale według zestawień pobrań z konta a fakturami jakie doszły wynika, że nie wzięli nic, co by im się nie należalo 
 
 
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości weź fakturę i podejdź do punktu Orange (my pielgrzymujemy na Grand-Rue).
Pozdrawiam
M.
 
			
					
				
				: 10-01-2012, 08:15
				autor: dawid
				u nas też są rewelacje, najpierw walka z podłączeniem internetu w domu, bałagan w Orange straszny pielgrzymki do punktu w Grevenmacher co 2 dni i tak przez pół roku, ale w koncu zostało wyjaśnione. Druga historia to spóźnione rachunki, ostatnio zapłaciłem za październik dopiero. Mam pakiet Hallo Europe iphone, wiec są darmowe na Europe , ale można dokupić pakiet zeby miec więcej minutek, zgłosiłem i myślałem ze mam, kiedy sie obudziłem po paru msc ze jednak mi nie włączyli to zaczęły przychodzić wysokie rachunki oczywiście z opóźnieniem 3 msc wiec dopiero niedawno to zgłosiłem i czekam już 2 tyg i pielgrzymuje dalej...eh. zaczynam mieć powoli dość Orange ale dobrze wiedzie cze nie tylko mnie to spotyka, mam kolejny argument, żeby dopiąć swego
			 
			
					
				
				: 12-01-2012, 10:35
				autor: max
				Nie jesteście jedyni, włos się jeży na głowie, że tak można traktowac klientów. Polecam przeczytać ten wątek na station.lu przed rozpoczęciem zabawy z Orange:
Klik 
Trochę mnie to martwi, bo własnie zrezygnowałem z DSL w Luxembourg Online (który jest nie wiele lepszy) i jak czytam te wypowiedzi to nie wiem czy nie wpadnę z deszczu pod rynnę 
 
Póki co czekam 2 tyg na aktywację DSl i zero odzewu ze strony Orange. Ktoś się orientuje, czy wedle prawa przysługuje odstąpnienie od umowy?  Aha i zaraz lecę do banku, żeby anulować direct debit!