: 11-05-2009, 09:53
...no, ale przeciez Borys nie sprzeda mi ZADNEJ ze swoich fur wypasionych!.... Musze wiec szukac gdzie indziej.... 
Forum działało do 2020. Zapraszamy na Polska.LU
http://forum.polska.lu/
Mój 2.0TDI 140KM pali średnio 6,2 (zimą podchodzi pod 6,4). Niestety nie powiem ci, ile w mieście, ile na trasie, bo nigdy nie zwracałam na to uwagi (pewnie dlatego, że więcej niż na paliwo i tak wydaję na buty i inne pierdołybamaza42 pisze:No wlasnie, mary - jak to jest z tym zuzyciem paliwa - po roku jazdy auto powinno juz osiagnac swoje optymalne mozliwosci - sprawdzalas?....ile zuzywasz w miescie/na trasie?...
Mnie sie A3 sportback tez podoba, tyle, ze jestem przyzwyczajona do kombi (dlatego sie zastanawiam...) - ta przestrzen bagaznika....No i chcialabym, zeby mi sie narty w bagazniku zmiescily...Masz moze/uzywasz tzw. "tunel centralny", przedluzajacy bagaznik?...jak dlugi bagaz mozna w toto wcisnac?...
Basiu co wybierzesz to już zależy od Twoich subiektywnych odczuć co do wyglądu i przestrzenimary_81 pisze:Mój 2.0TDI 140KM pali średnio 6,2 (zimą podchodzi pod 6,4).
Golf Variant VI:bamaza42 pisze:ja ide w ekologie i znizki.......nie kreci mnie 140, czy nawet 200KM....dasz wiare?... <lol>
Och, dzieki za objasnienie....patrz, a ja zachodzilam w glowe, co to jest to PDF (wzglednie FAP) w specyfikacjach....gabrjel pisze:A z DPF* obydwa mają 50€ w dół
*particle filter/filtr cząsteczek stałych
nie PDF a DPF - Diesel Particle Filter, żeby tak mocno nie dymił jak się gazujebamaza42 pisze: Och, dzieki za objasnienie....patrz, a ja zachodzilam w glowe, co to jest to PDF (wzglednie FAP) w specyfikacjach....
139 z DPF 137 bez DPFbamaza42 pisze:Gwoli scislosci - 137g/km, ale nieistotne...
poniżej 120 więc jest dopłata od państwa o ile się nie mylę....bamaza42 pisze: Ale juz A3 1.9TDIe (105KM), oczywiscie PDF.... <jezykoczko> wypluwa "tylko" 119 g/km CO2...a wiec sie lapie...
137 oczywiscie z DPF, czy jak go tam zwal...ale nie istotne...gabrjel pisze:bamaza42 napisał/a:
Gwoli scislosci - 137g/km, ale nieistotne...
139 z DPF 137 bez DPF
oczywiscie, ze jest - przeciez napisalam, ze sie "lapie"...gabrjel pisze:
poniżej 120 więc jest dopłata od państwa o ile się nie mylę....
lomatko, alescie sie chlopaki czepilijespere pisze:bama, idziesz w doplaty, a nie w ekologie, skoro nie chce ci sie przetlumaczyc tych trzech literek.
nie wiem, czy duzo, ale pewnie, ze mniej....az tak to mi sie raczej nigdy nie spieszyjespere pisze:to 210km. Jak Cie znam potrzebujesz duzo mniej.
Ok, jak juz dojde do takiego poziomu zarobkow, ze bedzie mnie stac na kupno i utrzymanie 3 samochodow, to jednym z nich byc moze bedzie jakies cabrio.... <lol>byly pisze:w bialym kolorze, a Ty w chustce na glowie smigasz po wioskowych bulwarach
Licznik ci MOCNO przeklamuje... ciekawe bo w Golfie z takim samym silnikiem da sie jechac 190... lub nawet mniej. Nie myl Skody z F1.jespere pisze:bama, idziesz w doplaty, a nie w ekologie, skoro nie chce ci sie przetlumaczyc tych trzech literek.
Ale zgodze sie w zupelnosci z Toba, co do mocy 105. Znam ten silnik ze skody octavii, ktora jest ciezsza od golfinki. Dynamiczny, szybki i oszczedny. predkosc maksymalna, ktora mozna bylo utrzymac (a nie rozwinac z gorki) to 210km. Jak Cie znam potrzebujesz duzo mniej. Za to spalanie - rewelacja! Normalnie 5,5l (miasto+autostrada), rekord to 7,5 litra - ale nie bede Ci opowiadal jak i ile jechalem, bo do dzis mi sie wlosy jeza
My wife za to bawila sie w pobijanie odwrotnych rekordow, takich jak 3,8 - 4,4l/100.