to wypadało by model BMW tez wyżej pójść czyli zamiast e46 to e90
ale to jednak się nie mieści
ale za to mieści się A4/A6 (nie chcę VW Passat mimo że to prawie to samo bo tylko 2.5TDI i jeszcze te toporne wykończenie - a wersja B6 to sytuacja jak z e90)
A do tego znam silniki TDI na wylot
3.0 TDI czy 2.7 TDI to praktycznie ta sama jednostka co 2.5 TDI ale inżynierowie z VW poprawili wszystkie przypadłości 2.5 TDI (150/163/180KM) jak np wycierające się wałki rozrządu (po 150-200tkm).
Mam dobrego mechanika po szkoleniach w GrupieVW w Gorzowie (właściwie to miałem bo jest teraz w VW USA) - i nie jest to wymieniacz/smarownik którzy są w 90% ASO w PL i 99,9% ASO w starej EU. Jest bezbłędnym diagnostykiem... 15 minut na 90% usterek zajmuje mu diagnoza i w 99% jest trafna...
Bo większość awarii w samochodach to z reguły pierdoły... czujniczek, kabelek... itd.. w TDI normalne jest 1. Przepływomierz (Mass Air flow sensor) 2. Turbina