petycja do Luxair :)
Moderator: LuxTeam
Re: petycja do Luxair :)
Za bezposrednie polaczenie do Warszawy zaplace nawet 450-500 euro w obie strony z wszystkimi oplatami!aleksandra12b pisze:Mam taki pomysł... napiszmy do Luxair petycję, żeby uruchomili połączenia do Polski?... Nawet niekoniecznie codziennie...
bez przesady, lot biznes klasa z jedna przesiadka, trwacjacy w sumie 4 godziny zamiast dwoch kosztuje u kilku znanych linii lotniczych ok, 1.100 do 1.200 euro. Wiec nie przesadzajmy, ze dla kogos 2 godziny wiecej lotu beda warte 300-400 euro doplaty, bo tutaj na tym forum raczej nikt nie jest prezesem zarzadu jakies spolki, dla ktorego liczy sie kazda minuta. Tym bardziej ze lecac biznes klasa mozna przyjsc do check-inu w ostatniej chwili i juz to zaoszczedza sie duzo czasu.
To ja w ogole nie rozumiem, o co chodzi - za te pieniadze (a nawet za te proponowane 450-500eur) to jest prawdopodbnie kilkanascie lotow do Warszawy, laczonych wprawdzie i nie trwajacych 1,5 godziny, ale sa i nie widze w ogole problemu....dla tych, co moga sobie na takie loty pozwolic...misio pisze:Pewnie i to nie bylo by problemem, jak widac ceni swoj czas i tyle.
do Gdanska tez moglabym latac z Lux, za jakies 300 euro tam i z powrotem, przy pomocy SAS-a, z przesiadka w Kopenhadze....ale, ze dla mnie to sa zwykle 2 bilety - wole za 30, z Hahnu....
Kochani,
Ja jestem za Warszawą. I do 200 EUR byłabym gotowa zapłacić za lot do domu - bo inaczej naprawdę nie ma się tam jak dostać. Do Katowic i do Gdańska przecież są loty! Poznań może ew. latać do Berlina, ale i oni pewnikiem Warszawą by nie pogardzili. Do Wrocławia naprawdę wygodnie jest dojechać samochodem, więc tutaj linie lotnicze nie będą mogły zaoferować konkurencyjnej ceny....
Owszem do Warszawy można lecieć przez Amsterdam lub Zurich, ale to jednak zabiera cały dzień. To już za tę samą cenę zapłaciłabym Lukserowi ;0)
Dlaczego piszecie pesymistycznie, że samoloty latałyby puste? Czyżby czechów było w Luksie więcej niż Polaków? Dlaczego z Brukseli są 4 połączenia dziennie z Warszawą? Jakoś im się to opłaca? Nie rozumiem dlaczego Wizzair obciął połączenia Warszawa-Hahn, zamiast Warszawa - charlerois?
Ja jestem za Warszawą. I do 200 EUR byłabym gotowa zapłacić za lot do domu - bo inaczej naprawdę nie ma się tam jak dostać. Do Katowic i do Gdańska przecież są loty! Poznań może ew. latać do Berlina, ale i oni pewnikiem Warszawą by nie pogardzili. Do Wrocławia naprawdę wygodnie jest dojechać samochodem, więc tutaj linie lotnicze nie będą mogły zaoferować konkurencyjnej ceny....
Owszem do Warszawy można lecieć przez Amsterdam lub Zurich, ale to jednak zabiera cały dzień. To już za tę samą cenę zapłaciłabym Lukserowi ;0)
Dlaczego piszecie pesymistycznie, że samoloty latałyby puste? Czyżby czechów było w Luksie więcej niż Polaków? Dlaczego z Brukseli są 4 połączenia dziennie z Warszawą? Jakoś im się to opłaca? Nie rozumiem dlaczego Wizzair obciął połączenia Warszawa-Hahn, zamiast Warszawa - charlerois?
1. z Bruksela pewnie troche tak jak z Warszawa....wszak Luksemburg to prowincja...Rachelle pisze:Dlaczego z Brukseli są 4 połączenia dziennie z Warszawą?
2. nie jestem pewna, ale do Brukseli lata zdaje sie LOT....
wiec moze nasza petycja powinna byc raczej do LOT-u a nie Luxair'a kierowana?....a moze by tu i tu?...
Szanowny Lux-team'ie czy wiadomo ile osób wzięło udział w ankiecie do tej chwili ? swoją drogą, o ile ukrycie preferencji respondentów na ten moment jest doskonałym pomysłem, o tyle ujawnienie liczby respondentów w ogóle, o ile wykonalne techniczne, byłoby motywujące dla tych, którzy jeszcze nie wzięli udziału w ankiecie ... może naprawdę coś wywalczymy !! <aniolek>
Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie [G.J.Gigol]
- aleksandra12b
- Posty: 112
- Rejestracja: 27-12-2007, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Co o tym myśli LOT...
Witam,
Jak widze panuje to iście polski klimat gorącej dyskusji i kopania sie po kostkach. Bardzo lubie Gdańsk i Kraków, ale bezsensowne są propozycje proponowania lotów do tych miast, jako, że duzy przewoźnik nie będzie chciał konkurować z tanimi liniami, a i czas konieczny na dojazd z Krakowa nad morze jest liczony w dobach. Warszawa lub Łódź to jedyne sensowne propozycje z racji centralnej lokalizacji, nie tylko dla nas, ale i dla ludzi latających służbowo. (u nas ciągle ktoś lata do PL a podróż przez Amsterdam, Paryż, Milan ect trwa co najmniej 6 godzin).
Pomijając nasze preferencje, kolega zadał pytanie rzecznikowi prasowemu lotu co do perspektyw, ponownego uruchomienia lotów do Luksemburga, oto odpowiedz:
Szanowny Panie,
bardzo dziekujemy za zainteresowanie i Panskie uwagi, ktore przekazalem do sluzb
merytorycznych.
Z informacji, jakie uzyskalem wynika, ze uruchomienie bezposrednich polaczen byc moze
nastapi w roku 2009, natomiast od sezonu letniego 2008 planowane jest uruchomienie
dogodnego polaczenia prawdopodobnie via Berlin, we wspolpracy z luksemburskim
przewoznikiem Luxair.
Takie sa plany, mam nadzieje, ze zostana spelnione.
z powazaniem,
Andrzej Kozlowski
Polskie Linie Lotnicze LOT/LOT Polish Airlines
Biuro Prasowe/Press Bureau
phone 48-22-606-7711
www.lot.com
Jak widze panuje to iście polski klimat gorącej dyskusji i kopania sie po kostkach. Bardzo lubie Gdańsk i Kraków, ale bezsensowne są propozycje proponowania lotów do tych miast, jako, że duzy przewoźnik nie będzie chciał konkurować z tanimi liniami, a i czas konieczny na dojazd z Krakowa nad morze jest liczony w dobach. Warszawa lub Łódź to jedyne sensowne propozycje z racji centralnej lokalizacji, nie tylko dla nas, ale i dla ludzi latających służbowo. (u nas ciągle ktoś lata do PL a podróż przez Amsterdam, Paryż, Milan ect trwa co najmniej 6 godzin).
Pomijając nasze preferencje, kolega zadał pytanie rzecznikowi prasowemu lotu co do perspektyw, ponownego uruchomienia lotów do Luksemburga, oto odpowiedz:
Szanowny Panie,
bardzo dziekujemy za zainteresowanie i Panskie uwagi, ktore przekazalem do sluzb
merytorycznych.
Z informacji, jakie uzyskalem wynika, ze uruchomienie bezposrednich polaczen byc moze
nastapi w roku 2009, natomiast od sezonu letniego 2008 planowane jest uruchomienie
dogodnego polaczenia prawdopodobnie via Berlin, we wspolpracy z luksemburskim
przewoznikiem Luxair.
Takie sa plany, mam nadzieje, ze zostana spelnione.
z powazaniem,
Andrzej Kozlowski
Polskie Linie Lotnicze LOT/LOT Polish Airlines
Biuro Prasowe/Press Bureau
phone 48-22-606-7711
www.lot.com
W zwiazku z powyzszym, wydaje mi sie, ze lobbowanie tym bardziej ma sens, bo:
1) jest nadzieja, ze Luxair przyspieszy uruchomienie polaczen bezposrednich
2) upewni przewoznika w celowosci uruchomienia polaczenia, w zwiazku z czym jest szansa, ze cos, co rzecznik LOTu nazwal "planami" spelni sie rzeczywiscie
3) istnieje zawsze obawa, ze Luxair uruchamiajac "polaczenie zastepcze", a wiec z przesiadka w Berlinie, moze dazyc do utrzymania tego prowizorycznego rozwiazania (np. jesli sie okaze, ze nie az tak wielu Polakow zainteresowanych jest lataniem do PL z miedzyladowaniem w Berlinie). Wyniki ankiety (o ile beda miarodajne) moga sklonic przewoznika do podjecia ostatecznej decyzji co do uruchomienia bezposrednich polaczen szybciej, lub do pojecia takiej decyzji w ogole.
4) wypelniajac ankiete podajemy wiecej informacji niz tylko to, ze chcielibysmy latac bezposrednio do PL. Udostepniajac wyniki ankiety Luxairowi, dajemy mu szanse (choc nie ma gwarancji, ze z niej skorzysta ), na jak najlepsze dopasowanie cen i terminow lotow do naszych potrzeb. Moze to troche utopijne tezy, ale tez marzenia nic nie kosztuja, wiec dlaczego nie pomagac im sie spelniac?
1) jest nadzieja, ze Luxair przyspieszy uruchomienie polaczen bezposrednich
2) upewni przewoznika w celowosci uruchomienia polaczenia, w zwiazku z czym jest szansa, ze cos, co rzecznik LOTu nazwal "planami" spelni sie rzeczywiscie
3) istnieje zawsze obawa, ze Luxair uruchamiajac "polaczenie zastepcze", a wiec z przesiadka w Berlinie, moze dazyc do utrzymania tego prowizorycznego rozwiazania (np. jesli sie okaze, ze nie az tak wielu Polakow zainteresowanych jest lataniem do PL z miedzyladowaniem w Berlinie). Wyniki ankiety (o ile beda miarodajne) moga sklonic przewoznika do podjecia ostatecznej decyzji co do uruchomienia bezposrednich polaczen szybciej, lub do pojecia takiej decyzji w ogole.
4) wypelniajac ankiete podajemy wiecej informacji niz tylko to, ze chcielibysmy latac bezposrednio do PL. Udostepniajac wyniki ankiety Luxairowi, dajemy mu szanse (choc nie ma gwarancji, ze z niej skorzysta ), na jak najlepsze dopasowanie cen i terminow lotow do naszych potrzeb. Moze to troche utopijne tezy, ale tez marzenia nic nie kosztuja, wiec dlaczego nie pomagac im sie spelniac?